سریال Hijack برای فصل دوم تمدید شد

شبکه اپل تی‌وی+ به ساخت فصل دوم سریال Hijack با بازی ادریس البا پرداخته و اعلام کرده که این فصل در ماه ژوئن پخش خواهد شد.

سریال هایجک با ژانر درام، به معرفی شخصیت «سم» با بازی «البا» می‌پردازد، یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای در دنیای تجارت که در یک پرواز هفت ساعته از دبی به لندن، درگیر گروگان گیری در هواپیما می‌شود. در این داستان، سم در ابتدا سعی می‌کند با تروریست‌ها مذاکره کند، اما به توطئه‌ای گسترده‌تر پی می‌برد. فصل اول این سریال بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت و به همین دلیل، اپل تی‌وی دستور ساخت فصا دوم آن را داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل دوم سریال Hijack

از بازیگران این سریال علاوه بر «البا»، می‌توان به «آرچی پنجابی» در نقش رهبر گروه مقابله با حملات تروریستی، به همراه «کریستین آدامز»، «مکس بیسلی»، «ایو مایلز»، «نیل مسکل»، «جسپر بریتون»، «هری میچل»، «ایمی کلی»، و «بن مایلز» اشاره کرد.

سریال Hijack
فصل دوم Hijack

«جرج کی» و «جیم فیلد اسمیت» که تجربه ساخت آثاری مانند لوپن (Lupin) و جنایتکار (Criminal) را در کارنامه خود دارند، به عنوان پدیدآورندگان این سریال نقش خواهند داشت. آن‌ها علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه با «البا» همکاری خواهند کردند.

از آنجا که این تیم پروژه‌های موفقی در زمینه ساخت سریال داشته‌اند، انتظار می‌رود که نیز با ترکیبی از بازیگران مجرب و داستان جذاب، توجه بسیاری را به خود جلب کند. اپل تی وی پلاس با این تصمیم، به تنوع و کیفیت محتوای خود در حوزه سریال‌ها و فیلم‌ها افزوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال هایجک چیست؟ آیا فصل اول آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *