دو پروژه جدید در دنیای دی سی پس از فیلم Superman: Legacy ساخته خواهند شد

جیمز گان اخیراً اعلام کرده است که دو پروژه جدید از دنیای دی سی پس از فیلم سوپرمن: میراث (Superman: Legacy)، وارد مرحله تولید می‌شوند.

در گفت‌وگوی آنلاین جدید، «جیمز گان» جشن گرفتن اولین سالگرد اعلام برنامه‌های آینده دنیای سینمایی «دی‌سی» را اعلام کرده است. او به تازگی فیلم Superman: Legacy را معرفی کرد و گفت که دو پروژه دیگر نیز به زودی وارد مرحله تولید خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پروژه‌های جدید دنیای دی سی جیمز گان

«گان» در پست جدید خود در اینستاگرام اظهار کرد:

یک سال پیش، من و پیتر سفران برنامه آینده دنیای سینمایی «دی‌سی» را برای اولین بار معرفی کردیم. ممنون از حمایت شما در طول این سال. امروز، تولید فیلم Superman: Legacy شروع شده و قسمت‌های انیمیشن سریال Creature Commandos نیز به پایان رسیده و در اواخر امسال پخش خواهند شد. حداقل دو پروژه دیگر نیز در ماه‌های آینده وارد مرحله تولید خواهند شد. فیلم‌نامه‌های جدیدی در راه هستند و فیلمسازان بااستعدادی روی پروژه‌های برنامه‌ریزی شده کار می‌کنند.

دنیای دی سی

در پاسخ به سوال یکی از طرفداران درباره تأثیر اعتصابات نویسندگان و بازیگران در سال گذشته، «جیمز گان» اشاره کرد که تغییرات در روند توسعه پروژه‌ها صورت گرفته، اما زمانی که فیلم‌نامه عالی باشد، تولید را آغاز می‌کنند.

یکی از پروژه‌های در حال توسعه که احتمالاً زودتر از بقیه وارد تولید خواهد شد، فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow است که «میلی آلکاک» در نقش اصلی آن حضور دارد. حضور این شخصیت در فیلم Superman: Legacy دور از تصور نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دنیای سینمایی جدید دی‌سی چیست؟ آیا می‌تواند مانند دنیای سینمایی مارول موفق باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *