بازیگران فیلم The Floaters مشخص شدند

«جکی تون»، «سارا پودمسکی»، «آیا کش»، «جودا لوئیس»، «ست گرین» و «مکسول جیکوب فریدمن» همگی بازیگرانی هستند که در فیلم The Floaters حضور خواهند داشت.

بازیگران اصلی فیلم کمدی The Floaters که اخیراً در نیویورک به پایان رسیده است، شامل« جکی تون» از سریال GLOW و «سارا پودمسکی» از فیلم سگ‌های رزرواسیون می‌شوند. با حضور این بازیگران، انتظار می‌رود که لحظات سرگرم‌کننده و خنده‌دار این فیلم بسیار جذاب باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران فیلم The Floaters

«ریچل اسرائیل» به‌عنوان کارگردان در فیلم سینمایی The Floaters فعالیت می‌کند. در این فیلم، «آیا کش» در نقش «خاخام راشل»، «جودا لوئیس» در نقش «جونا» (پرستار بچه) «نینا بلومگاردن» در نقش «لیندسی»، «جیک رایان» در نقش ـوستپو»، و «ست گرین» در نقش «دانیل» حضور دارند.

علاوه بر آن،« استیو گوتنبرگ» (سه مرد و یک بچه)، کشتی‌گیر و بازیگر، «مکسول جیکوب فریدمن»، «جیل کارگمن»، «جاناتان سیلورمن» و «دن آهدوت» هم در این فیلم حضور دارند.

فیلم The Floaters

فیلم جذاب The Floaters با کمک این انجمن بازیگران گرانقدر که توسط «ریچل اسرائیل» هدایت می‌شود به تازگی به عنوان کارگردان این فیلم معرفی شده، ساخته می‌شود. The Floaters که توسط «برنت هاف»،« آندرا گوردون» و «آملیا برین» نوشته شده، داستان نومی (نقش جکی تون)، یک نوازنده مبارز را روایت می‌کند که آخرین مبارزه خود را از دوست صمیمی خود مارا (نقش سارا پودمسکی) می‌پذیرد.

او به‌عنوان راهنمایی برای اردونشینان نامناسب، به فلوترها در اردوگاه تابستانی یهودی در دوران کودکی خود کمک می‌کند. در حالی که در این کمپ برای زنده ماندن در رقابت با یک رقیب دیرینه تلاش می‌کند، نومی، فلوترها و مارا باید بر اختلافات خود غلبه کنند تا جامعه را دور هم جمع کرده و کمپ را نجات دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم The Floaters چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *