تریلر فیلم The Beast منتشر شد

نخستین تریلر فیلم The Beast (حیوان) که توسط کارگردان فرانسوی «برتران بونلو» به اجرا درآمده است، منتشر شد. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

این فیلم با بازی «لئا سیدو»، برای نخستین‌بار، در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و در ماه آوریل قرار است در سینماهای آمریکا اکران شود. فیلم حیوان از جانب منتقدان سینما مورد تحسین قرار گرفته و نظر آن‌ها را جلب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم The Beast

فیلم حیوان (The Beast) به کارگردانی «برتران بونلو»، با بازی «لئا سیدو»، در نقش «گابریل»، داستان زنی را بازگو می‌کند که در آینده‌ای نزدیک که هوش مصنوعی به عنوان حاکم بر جامعه استفاده می‌شود، احساسات انسانی به یک تهدید تبدیل شده‌اند. در این شرایط، «گابریل»، زنی که احساسات قوی و نیرومندی دارد، مبارزه می‌کند تا از تأثیرات این تکنولوژی خلاص شود. او تصمیم می‌گیرد با استفاده از یک ماشین زمان به گذشته خود بازگردد و DNA خودش را تغییر دهد.

«برتران بونلو» کارگردان این اثر، پیش‌تر در پاسخ به شایعه‌ای درباره عدم پذیرش فیلم در جشنواره کن، اظهاراتی را بیان کرد. او در مورد این موضوع گفت:

بهترین مکان برای یک فیلم، جایی است که آن را بخواهند. ما قصد داریم این فیلم را در فصل پاییز امسال به صورت گسترده از جمله در جشنواره ونیز، سپس تورنتو، نیویورک، بوسان و سایر شهرها به اکران برسانیم؛ بنابراین ممکن است برای فیلم بهتر باشد که در جشنواره کن نمایش داده نشود.

فیلم علمی تخیلی و جذاب حیوان (The Beast) در تاریخ 5 آوریل 2024 (16 فروردین 1403) در آمریکا روی پرده سینماها خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر فیلم The Beast چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *