اکران فیلم M3GAN 2.0 با تاخیر مواجه شد

اکران فیلم M3GAN 2.0 که یک فیلم ترسناک علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی «جرارد جانستون» بر اساس فیلمنامه‌ای از «آکلا کوپر» است، به تاخیر افتاد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Collider»، اکران قسمت دوم فیلم مگان که داستان یک عروسک باهوش مصنوعی را که خودآگاهی را توسعه می‌دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند را نشان می‌دهد، به تاخیر افتاده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اکران فیلم M3GAN 2.0 با تاخیر مواجه شد

عروسک هوش مصنوعی محبوب کمپانی «Blumhouse» برای ارتقا یافتن و پخش قسمت دوم فیلم خود باید چند ماهی منتظر بماند. «یونیورسال پیکچرز» اکران M3GAN 2.0 را از 17 ژانویه 2025 (28 دی 1403) تا جمعه 16 مه 2025 (29 اردیبهشت 1404) به تعویق انداخته است. انتظار می‌رود به زودی کار بر دنباله ترسناک آغاز شود و «آکلا کوپر»، فیلمنامه‌نویس اصلی M3GAN، فیلمنامه را بنویسد و «جرارد جانستون» دوباره به پشت دوربین برگردد.

M3GAN که توسط «جیسون بلوم» و «جیمز وان» در شراکتی بین بنرهای مربوط به «Blumhouse» و «Atomic Monster» به مرحله تولید رسید، سال گذشته به صحنه رفت و به یکی از موفقیت‌های شگفت‌انگیز ترسناک سال 2023 تبدیل شد.

اکران فیلم M3GAN 2.0

 

اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد داستان در دسترس نیست، «وان» در مصاحبه‌ای با مجله «Empire» به طعنه گفت که M3GAN 2.0 به واقعیت‌های وحشتناک یک هوش مصنوعی سرکش خواهد پرداخت که نه تنها به شبکه جهانی وب قدرتمند، بلکه به دستگاه‌های موجود در خانه «جما» و «کیدی» متصل است. تایید شده که «ویلیامز» و «مک‌گرو» به عنوان ستاره‌هایی برای پیگیری مبتنی بر هوش مصنوعی به همراه «ویلیامز»، به این مجموعه بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاخیر اکران فیلم M3GAN 2.0 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *