نخستین کلیپ رسمی از فیلم Small Things Like These منتشر شد

اولین کلیپ از فیلم Small Things Like These (چیزهای کوچک اینچنینی) با بازی «کیلین مورفی»، یک روز قبل از اکران در «جشنواره برلین» منتشر شد.

«کلیان مورفی» و همکار تهیه‌کننده‌اش،« آلن مولونی»، امتیاز اقتباس از رمان Small Things Like These اثر «کلر کیگان» را دو سال پیش خریداری کرده‌اند. آن‌ها در حال تولید اولین فیلم بلند خود با کمپانی «بیگ تینگز فیلمز» هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین کلیپ از فیلم Small Things Like These با حضور کیلین مورفی

داستان این فیلم، کریسمس سال 1985 را روایت خواهد کرد. در این زمان، پدری به نام «بیل فرلانگ» با بازی «کیلین مورفی»، اسراری مرموز را درباره شهر خود و گذشته‌ی خود کشف می‌کند. «کیاران هیندز»، «میشل فیرلی»، «آیلین والش» و «امیلی واتسون» در نقش خواهر ماری، در فیلم چیزهای کوچک اینچنینی بازی خواهد کرد.

رمان چیزهای کوچک اینچنینی که در سال 2021 منتشر شد، پس از ورود به فهرست اولیه نامزدهای جایزه بوکر، برنده جایزه «اورول» بهترین رمان سیاسی را کسب کرد. اقتباس سینمایی از رمان قبلی «کیگان» که دختر آرام نام داشت نیز نامزد «اسکار» بهترین فیلم بین‌المللی شده بود.

به علت رشد اهمیت این اثر و جوایز معتبری که دریافت کرده، انتظار می‌رود بازنویسی فیلمنامه با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود تا بهترین نسخه از داستان بر روی پرده سینما به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Small Things Like These چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *