شخصیت هاکمن در دنیای جدید دی سی حضور نخواهد داشت

آخرین اخبار حول حضور آلدیس هاج در نقش شخصیت هاکمن و آینده دنیای سینمایی دی‌سی نشان می‌دهد که او در دنیای جدید این فرانچایز حضور نخواهد داشت.

فیلم Black Adam به طور کلی فیلم خوبی نبود، اما برخی از جنبه‌های این فیلم مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است و بدون شک حضور «آلدیس هاج» در نقش «کارتر هال»، ملقب به «هاکمن»، یکی از این جنبه‌ها بود. به نظر می‌رسد که این بازیگر در نقش «هاکمن»، در دنیای جدید دی‌سی حضور نخواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شخصیت هاکمن در دنیای جدید دی سی

از ابتدا، انتخاب یک بازیگر آفریقایی آمریکایی برای نقش یک شخصیت سفیدپوست همچون «هاکمن»، با انتقادات شدیدی مواجه شد. اما «آلدیس هاج» با بازیگری فوق‌العاده خود، توانست توجه طرفداران را جلب کند.

با این وجود، ساخت دنیای جدید دی سی توسط «جیمز گان» باعث شده که آینده بسیاری از بازیگران و شخصیت‌های این دنیای سینمایی، در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. در یک مصاحبه تازه با «آلدیس هاج»، از او پرسیده شد که آیا در مورد بازی مجدد در نقش «هاکمن» صحبت شده یا خیر؟ او پاسخ داد:

در حال حاضر نمی‌دانم آیا آن‌ها برنامه‌ای برای نقش «هاکمن» یا من دارند یا خیر. بدون شک، من این شخصیت را دوست دارم و مایلم دوباره آن را بازی کنم. قبل از اینکه تغییراتی رخ دهد، برنامه‌هایی برای ادامه داستان این شخصیت وجود داشت، اما در حال حاضر هیچ چیز قطعی نمی‌توانم بگویم. شما باید این موضوع را از «جیمز گان» بپرسید.

شخصیت هاکمن

به هر حال، به نظر می‌رسد که «جیمز گان» به مسیر متفاوتی در دنیای سینمایی دی‌سی روی آورده است و به تازگی «ایزابلا مرسد» را برای بازی در نقش «هاک‌گرل» در فیلم Superman: Legacy استخدام کرده است. حتی اگر این نقش‌آفرینی فقط حضوری کوتاه باشد، به هر حال، زمینه را برای ادامه داستان «هاک‌گرل» و «هاکمن» فراهم می‌کند.

در نهایت، تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد حضور «آلدیس هاج» در نقش «هاکمن» در آینده دنیای سینمایی دی‌سی صورت نگرفته است، اما اخبار اخیر نشان می‌دهد که «جیمز گان» به دنبال مسیر متفاوتی در دنیای سینمایی دی‌سی است و بازیگران جدیدی را برای نقش‌آفرینی در شخصیت‌های مختلف استخدام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور شخصیت هاکمن در دنیای سینمایی جدید دی‌سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *