شایعه: دیوید لیچ کارگردان قسمت بعدی Jurassic World خواهد بود

چندی پیش، یونیورسال اعلام کرد که به احتمال خیلی بالا، «دیوید لیچ» به عنوان کارگردان فیلم جدید Jurassic World که توسط کمپانی یونیورسال تولید می‌شود انتخاب خواهد شد.

تاریخ اکران این فیلم نیز به تازگی مشخص شده و کمپانی یونیورسال در تلاش است تا یک فیلم جدید از سری محبوب دنیای ژوراسیک را تولید کرده و در این فرایند، کارگردان این فیلم را انتخاب کند. به نظر می‌رسد کمپانی قصد دارد این فرنچایز را با رویکردی جدید و متفاوت نسبت به فیلم‌های قبلی احیا کند. به همین دلیل، نویسنده فیلم Jurassic World اصلی، یعنی «دیوید کئوب»، به تازگی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم جدید استخدام شده و جستجو برای یافتن کارگردان همچنان ادامه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دیوید لیچ کارگردان فیلم جدید Jurassic World خواهد بود

به نظر می‌رسد که دیوید لیچ، کارگردان فیلم ددپول 2 و قطار گلوله‌ای، برای کارگردانی این فیلم جدید انتخاب خواهد شد. با توجه به گزارش‌های جدید، این کارگردان در حال مذاکره برای برعهده گرفتن سکان کارگردانی این فیلم جدید جهان ژوراسیک است و احتمالاً تولید این فیلم به زودی آغاز خواهد شد. البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که او به عنوان کارگردان انتخاب شده؛ اما به احتمال زیاد، خود او کارگردان است.

فیلم جدید Jurassic World

با توجه به تلاش کمپانی یونیورسال برای تولید سریع این فیلم جدید، به نظر می‌رسد حضور «دیوید لیچ» در صندلی کارگردانی این فیلم تقریباً تضمین شده است. او به تازگی فیلم The Fall Guy با بازی «رایان گاسلینگ» را کارگردانی کرده که در ماه مه امسال به روی پرده سینماها خواهد رفت. کمپانی یونیورسال قصد دارد فیلم جدید جهان ژوراسیک را در تاریخ 2 ژوئیه 2025 (13 خرداد 1403) در سینماها منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز Jurassic World چیست؟ آیا «دیوید لیچ» می‌تواند موفق شود فیلم خوبی از این محموعه بسازد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *