تاریخ انتشار سریال Star Wars: The Acolyte مشخص شد

به تازگی، اطلاعات جدیدی از سریال Star Wars The Acolyte به‌دست آمده که نشان می‌دهد این سریال در تابستان امسال توسط شبکه «دیزنی پلاس» منتشر می‌شود.

طرفداران جنگ ستارگان، بعد از دیدن اولین تریلر از این سریال، بی‌صبرانه منتظر اطالاعات جدیدتری از فرانچایز علمی تخیلی خود هستند. اولین تریلر Star Wars The Acolyte در جشن مراسم جنگ ستارگان در لندن سال گذشته منتشر شد و همین دلیل باعث شد طرفداران بسیار هیجان‌زده شوند. تهیه‌کننده این سریال، «لزلی هدلند» (Leslye Headland) خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار سریال Star Wars: The Acolyte معلوم شد

داستان سریال، 50 سال قبل از وقایع تحدید شبح (The Phantom Menace) رخ می‌دهد که ماجرای یک پدوان (جدای تازه کار) و استادش را نشان می‌هد که به سراغ حل جنایت‌های مشکوک و شیطانی در یک سیاره دائم‌التغییر می‌روند.

سریال Star Wars: The Acolyte

این سریال، با گروهی از بازیگران با استعداد و محبوب روبرو است. نقش اصلی این سریال به عهده «آماندلا استنبرگ» (Amandla Stenberg) خواهد بود. در کنار او، ستاره سریال Squid Game، یعنی «لی جونگ جه» (Lee Jung-jae) نیز به عنوان یک استاد جدای و «جوناس سوتامو» به عنوان یک ووکی (نام نژاد) جدای به نام «کلناکا» ملحق می‌شوند. دیگر بازیگران این سریال نیز می‌توان به «جودی ترنر-اسمیت»، «منی جاکینتو» و «چارلی بارنت» اشاره کرد؛ اما جزئیاتی درباره نقش‌های آن‌ها معلوم نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ Star Wars The Acolyte چیست؟ آیا شما طرفدار این فرانچایر هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *