سرورهای سایت خبرگزاری مجلس هک شد

به نقل از سایت همشهری آنلاین، یک گروه وابسته به گروهک منافقین، ادعا کرده که که هک سایت خبرگزاری مجلس و برخی سامانه‌های داخلی مجلس شورای اسلامی کار او بود.

دقایقی پیش، سایت خبرگزاری مجلس شورای اسلامی مورد حمله هکرها قرار گرفت و در نتیجه از دسترس خارج شد. گروهی که ادعا کرده به گروهک منافقین متصل است، اعلام کرد که سایت خانه ملت و برخی سامانه‌های داخلی مجلس شورای اسلامی را هک کرده و تصاویری را به عنوان لیست حقوق نمایندگان مجلس را به انتشار رساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سرورهای سایت خبرگزاری مجلس هک شد

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط همشهری آنلاین، این گروهک سایبری، تصاویری را که مربوط به لیست حقوق نمایندگان مجلس است را منتشر کرده و بر اساس گفته‌های ایلنا، بارگذاری تصاویر سران منافقین نیز به نظر می‌رسد که نشانه‌ای از هک شدن خبرگزاری مجلس باشد.

هک سایت خبرگزاری مجلس

همچنین، خبرگزاری برنا اعلام کرده که گروهی که ادعا کرده سرورهای مجلس را هک کرده است، تصاویری را با عنوان لیست حقوق نمایندگان و اسناد مالی و اداری مجلس به انتشار رسانده و با توجه به اعلام سایت خبر فوری نیز، این گروه وابسته به گروهک منافقین متظاهر شده و ادعا کرده است که سایت خانه ملت و برخی از سامانه‌های داخلی مجلس شورای اسلامی را به هک رسانده. براساس این گزارش، پیش از این نیز در تاریخ 11 دی ماه، سایت پارلیران، که یکی از سایت‌های مرتبط با مجلس است نیز هک شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هک شدن سایت خبرگزاری مجلس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *