نقدها و نمرات فیلم Madame Web منتشر شدند ؛ شکست بعدی مارول و سونی

نخستین نقدهای مرتبط با فیلم Madame Web نشان می‌دهد که این فیلم، ساخته‌ی مشترک سونی و مارول، ممکن است از موربیوس حتی بدتر عمل کرده باشد.

مادام وب یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های مارول در دنیای سونی با بازی «داکوتا جانسون»، «اما رابرتس» و «سیدنی سویینی» بود و اخیرا نقد و نمرات اولیه این فیلم منتشر شدند. بسیاری از منتقدان این فیلم را شکستی فاجعه بار توصیف کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نقدها و نمرات فیلم Madame Web

اولین نقدهای این فیلم چند ساعت پیش منتشر شدند و به نظر می‌رسد که نتیجه آن چندان خوب نیست. امتیاز اولیه فیلم مادام وب در سایت «راتن تومیتوز» تاکنون به 17 درصد رسیده است.

در این فیلم، «جانسون» نقش «کاساندرا وب» را بازی می‌کند که در طولانی‌ترین فیلم مرتبط با دنیای مرد عنکبوتی «سونی»، به تعقیب دشمنان خطرناک خود می‌پردازد. او به همراه سه زن جوان، برای نجات زندگی خود، مجبور به جنگیدن است.

بحث در شبکه‌های اجتماعی در مورد کیفیت مادام وب نسبت به موربیوس به سرعت گسترش یافته است که به هر حال نمی‌تواند نشانگر خبر خوبی برای «سونی» و «مارول» باشد.

فیلم Madame Web

این فیلم هم اکنون در سایت «متاکریتیک» با 24 نقد، نمره 29 از 100 و در سایت «راتن تومیتوز» با 81 نقد نمره 17 از 100 را دریافت کرد. در ادامه نقد برخی از منتقدان در مورد مادام وب را مشاهده خواهید کرد:

کامیک‌بوک‌مووی:

فیلم بدی نیست. دست کم بهتر از موربیوس است. «جانسون» خوب نیست، هرچند از نمایش «سویینی» و همراهانش در نقش زنان عنکبوتی لذت بردم (منتظر نباشید که آن لباس‌ها را زیاد ببینید). مشکلات قدیمی «مارول» و «سونی» همچنان وجود دارد.

ام‌اس‌ان‌بی‌سی:

با انتظارات پایین به دیدن این فیلم رفتم. «سیدنی سویینی» عالی بازی کرد و از نحوه استفاده قدرت‌هایش خوشم آمد. احساس کردم «سونی» با نشان ندادن «مرد عنکبوتی» در تمام طول فیلم ما را ترول می‌کند. بهتر از «موربیوس» است اما فراموش‌شدنی.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم مادام وب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *