لوک بسون کارگردان فیلم جدید دراکولا خواهد بود

لوک بسون برای کارگردانی فیلم جدید دراکولا ، از استعدادهای برجسته صنعت سینمایی، «کالب لندری جونز» و «کریستوف والتز» استفاده خواهد کرد.

«لوک بسون» که تاکنون بیشترین تجربه‌اش را در کارگردانی فیلم‌های اکشن مهیج و داستان‌های علمی تخیلی داشته است، حالا به عنوان کارگردان یکی از بهترین‌های صنعت سینما، وارد دنیایی فانتزی و حماسی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لوک بسون کارگردانی فیلم جدید دراکولا را برعهده دارد

«بسون»، کارگردان فرانسوی، قصد دارد نسخه‌ای منحصر به فرد از داستان دراکولای «برام استوکر» را بسازد. این فیلم داستانی از شاهزاده «ولادیمیر» در قرن پانزدهم است که پس از مرگ همسر محبوبش، خدا را نفرین می‌کند و به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود.

فیلم جدید دراکولا

به گزارش «کولایدر»، «کریستوف والتز» در حال مذاکره برای بازیگری در پروژه جدید دراکولا است، همچنین «کالب لندری جونز» که در فیلم Dogman با بازی در نقش اصلی، با «بسون» همکاری کرده بود، می‌خواهد دوباره با این کارگردان فرانسوی کار کند.

«لندری جونز» و «کریستوف والتز»، هر دو به عنوان برنده بهترین بازیگر مرد در جشنواره‌های معتبر شناخته شده‌اند. «جونز» به خاطر بازی در فیلم‌هایی همچون X-Men: First Class و Get Out بسیار محبوب شد و اخیراً در فیلم DogMan به کارگردانی «لوک بسون» در جشنواره فیلم ونیز در سال 2023 حضور داشت و باعث جلب توجه بسیاری از بینندگان شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی لوک بسون برای فیلم جدید دراکولا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *