هزینه تولید فیلم گلادیاتور 2 ریدلی اسکات 310 میلیون دلار شده است

گزارشات جدید تأیید می‌کنند که هزینه تولید فیلم گلادیاتور 2 بیشتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد و بودجه درام تاریخی «ریدلی اسکات» افزایش داشته است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «CBR»، یک گزارش جدید حاکی از آن است که بودجه فیلم گلادیاتور 2 تقریباً به اندازه کولوسئوم رومی است؛ زیرا هزینه این درام تاریخی حماسی بسیار بیشتر از آن چیزی خواهد بود که در ابتدا تصور می‌شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هزینه تولید فیلم گلادیاتور 2 ریدلی اسکات 310 میلیون دلار شده است

قسمت بعدی گلادیاتور با هزینه‌ای فراتر از بودجه ساخته شده و ساخت این اثر به کارگردانی «ریدلی اسکات»، حدود 310 میلیون دلار هزینه دارد. در ابتدا، فیلم گلادیاتور 2 دارای بودجه 165 میلیون دلاری بود؛ اما در طول عکاسی اصلی به دو برابر افزایش یافت که باعث نارضایتی مدیران «پارامونت» شد و یکی از منابع داخلی «پارامونت» اصرار دارد که هزینه خالص فیلمبرداری هفت هفته‌ای گلادیاتور 2 حدود 250 میلیون دلار بوده است.

هزینه تولید فیلم گلادیاتور 2

با تعطیلی‌های ناشی از توقف کار بازیگران که بین شروع آن در جولای و شروع مجدد فیلمبرداری اصلی در دسامبر، هفته‌ای 600000 دلار هزینه داشت، بودجه متورم قسمت جدید گلادیاتور را می‌توان تا حدی به اعتصاب SAG-AFTRA نسبت داد.

گزارش‌هایی وجود داشت که «اسکات» در طول اعتصاب در مجموعه عظیم کولوسئوم خود در مالت به فیلمبرداری با افراد اضافی ادامه داد. اگر این شایعات درست باشد، بودجه گلادیاتور 2 یکی از بزرگ‌ترین بودجه‌های تاریخ سینما و بیش از سه برابر هزینه ساخت گلادیاتور اصلی (100 میلیون دلار) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هزینه تولید فیلم گلادیاتور 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: cbr


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *