سریال Frasier Revival برای فصل دوم Paramount+ تمدید شد

سریال Frasier Revival که داستان یک روانپزشک متعصب و محبوب را بازگو می‌کند، به طور رسمی برای فصل 2 در «Paramount+» تمدید شد.

«جف گراسمن»، معاون اجرایی «پارامونت پلاس» گفت:

«کلسی» به عنوان یکی از نمادین‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های تلویزیون، پیروزمندانه بازگشت.

او سری جدید Frasier Revival را به عنوان یک نسل کاملاً جدید معرفی و در عین حال به طرفداران تصویر واقعاً جاودانه دکتر کرین را یادآوری کرد:

ما بسیار هیجان زده هستیم که ببینیم تیم خلاق و بازیگران عالی برای فصل دوم چه خدماتی را ارائه می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Frasier Revival

در ادامه‌ی سریال کمدی Frasier Revival که از سال 1993 تا 2004 پخش شد، «کلسی گرامر» در فصل جدید با نقش «فریزر کرین» بازمی‌گردد. او در فصل جدید به بوستون بازمی‌گردد و با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود و ما شاهد چهره‌ها، روابط جدید و یک یا دو رویای قدیمی که در نهایت محقق می‌شود؛ خواهیم بود.

«گرامر» که تهیه کننده اجرایی سریال نیز هست، افزود:

فرازیر یک داستان عاشقانه است و من بسیار خوشحالم که اجازه‌ی ادامه دادن آن را برای یک فصل دیگر خواهیم داشت و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا هواداران ببینند که ما چه چیزی را برای ارائه به آن‌ها آماده کرده‌ایم.

او قبلا برای «THR» فاش کرده بود که طرح او برای احیای Frasier می‌تواند چند سال در «پارامونت+» طول بکشد و چند ایده برای ادامه ماجراهای Frasier Revival دارد:

من معتقدم که ما برای چندین سال آینده، یک خانه در «Paramount+» خواهیم داشت و مطمئنا چندین ایده هم برای آن داریم؛ اما، آینده ما کجاست؟ قصد داریم که این بار رابطه‌ی بین پدر و پسر را بررسی، سپس کاراکترهای دیگر را نیز درگیر داستان کنیم. درست بعد از چند اپیزود اول که به مخاطب اجازه می‌دهد با کاراکترهای جدید آشنا شوند و اساس داستان را درک کنند، ایده جدید را رو می‌کنیم.

سریال Frasier Revival

«گرامر» ادامه داد و فاش کرد که فصل جدید سریال Frasier Revival بر روی رابطه‌ی بین شخصیت اصلی و پسرش «فردی» که در سری جدید، «جک کاتمور اسکات» آن را بازی می‌کند، تمرکز دارد:

اساس فیلم بر روی رابطه‌ی پدر و پسر، دوستی‌های جدید کاراکتر اصلی، زندگی جدید او، عمل سوم یا چهارم او و… تمرکز دارد. این چیزی است که ما به نمایش می‌گذاریم. ما به نمایش می‌گذاریم که کاراکتر اصلی احتمالاً کمی بالغ‌تر شده، شاید هنوز هم کمی همان شکلی باشد، اما تا حدود زیادی رشد کرده است؛ چون ما از همان برنامه 30 سال پیش شروع کردیم. پرش ما درست از همان داستان مضحک بود؛ اینکه یک مرد 30 سال از عمر خود را صرف کند و برایش اهمیتی نداشته باشد، مسخره خواهد بود و به هیچ وجه باعث نمی‍شود که او عاقل‌تر شود. همچنین، ما فکر کردیم این خیلی مهم است که یک سری لباس جدید به او بدهیم.

همچنین، «دیوید هاید پیرس» اعلام کرد که در فصل جدید Frasier Revival نقشی نخواهد داشت و دلایل خود را چنین بازگو کرد:

آن‌ها درواقع به من هیچ نیازی ندارند!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Frasier Revival چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *