اسکارلت جوهانسون اولین فیلم خود را کارگردانی خواهد کرد

اسکارلت جوهانسون ، بازیگر معروف آمریکایی در حال جمع آوری تیم و بازیگران برای اولین کارگردانی فیلم خود، با نام النور بزرگ است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، «جون اسکوئیب»، بازیگر نامزد اسکار «نبراسکا» با «چیوتل اجیوفور»، «جسیکا هچت» کهنه سرباز برادوی و «ارین کلیمن» در این پروژه که اولین کارگردانی اسکارلت جوهانسون خواهد بود، با هم همراه خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اسکارلت جوهانسون اولین فیلم خود را کارگردانی خواهد کرد

این فیلم که قبلاً النور نامرئی نام داشت، داستان «النور مورگنشتاین»، زنی 90 ساله است و سعی دارد پس از مرگ بهترین دوستش زندگی خود را بازسازی کند. در نتیجه، او پس از چندین دهه زندگی در فلوریدا به شهر نیویورک نقل مکان می‌کند.

«توری کامن» فیلمنامه این اثر را نوشته است و «تری استار پیکچرز» و «سونی پیکچرز» که برای اولین بار با یکدیگر همکاری می‌کنند، فیلم النور کبیر را در تاریخ نامشخصی در سینماها اکران خواهند کرد.

اسکارلت جوهانسون

النور کبیر پس از اجرا در نمایشنامه برادوی به نام منظره‌ای از پل، باعث همکاری و اتحاد دوباره «جوهانسون» با «هچت» می‌شود. «هچت» اخیراً در نمایشنامه Summer, 1976 در مقابل «لورا لینی» به صحنه بازگشت. او در نمایش‌هایی مانند Friends و Special از «نتفلیکس» ظاهر شده است.

همچنین «اسکوئیب» نیز در این فیلم حضور خواهد داشت و این دومین نقش آفرینی اخیر او پس از کمدی تلما است که پس از نمایش «ساندنس» به ماگنولیا فروخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اولین کارگردانی اسکارلت جوهانسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *