سریال Harry Potter در سال 2026 منتشر خواهد شد

«دیوید زاسلاو»، مدیرعامل کمپانی «برادران وارنر دیسکاوری»، تایید کرد که سریال Harry Potter قرار است در سال 2026 در شبکه «اچ‌بی‌او مکس» پخش شود.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، در رویداد پخش «مکس» در آوریل 2023، «برادران وارنر دیسکاوری» تأیید کردند که دوره جدیدی برای طرفداران هری پاتر در راه است. این شرکت یک سریال تلویزیونی بر اساس هر هفت کتاب درباره پسر جادوگر که توسط «جی.کی. رولینگ» نوشته شده، تولید خواهند کرد. قبل از این تاریخ مد نظر سال 2025 یا 2026 اعلام شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش سریال Harry Potter در سال 2026

«زاسلاو» به تحلیلگران «وال استریت» درباره سریال هری پاتر گفت:

چند هفته پیش با «کیسی بلوز»، مدیر اجرایی «HBO» و «چانینگ دانگی»، رئیس تلویزیون «برادران وارنر»، در لندن بودم و مدتی را با «جی‌کی» و تیمش گذراندیم. هر دو طرف از احیای مجدد این فرانچایز هیجان زده بودند. گفتگوهای ما عالی بود.

سریال Harry Potter

«کیسی بلویز»، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل «اچ‌بی‌او» و «مکس» درباره محتوای این پروژه گفت:

این سری جدید «مکس اورجینال» قرار است عمیقاً در هر یک از کتاب‌ها که طرفداران در تمام این سال‌ها از آن لذت برده‌اند، غوطه‌ور شود.

به گفته منابع، «مارتا هیلیر»، «کاتلین جردن»، «تام موران» و «مایکل لسلی» از جمله گروه‌های اصلی بودند که دیدگاه‌های خود را به سرویس «استریم» و «برادران وارنر» ارائه کردند. این ترکیب جالبی از بریتانیایی‌ها و آمریکایی‌هاست که اکثر آن‌ها تجربه کار با استریمرها را دارند و بسیاری از آنها پروژه‌هایی را در فضای علمی تخیلی و فانتزی پشت سر گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش سریال harry potter چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *