جاش برولین به فیلم Weapons پیوست

جاش برولین طبق گزارشات جدید از منابع و سایت‌های خارجی، در حال مذاکره برای بازی در Weapons، فیلم ترسناک New Line از «زک کرگر» است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «hollywoodreporter»، این فیلم، ادامه‌ی بسیار مورد انتظار «کرگر» است و قرار بود سال گذشته فیلمبرداری شود، اما اعتصابات دوگانه نویسندگان و بازیگران باعث شد که فیلم در پاییز 2023 شروع به تولید اولیه کند. این موضوع باعث درگیری با ستاره قبلی پروژه، «پدرو پاسکال» شد که برنامه‌اش با تعهدش به «Fantastic Four» که تابستان امسال فیلم‌برداری می‌شود، همخوانی نداشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جاش برولین به فیلم Weapons پیوست

«کرگر» فیلمنامه فوق محرمانه فیلم Weapons را نوشت که به عنوان یک حماسه ترسناک چند داستانی مرتبط توصیف می‌شود. این پروژه همچنین اتحاد مجدد تیم سازنده «باربری» است. «کرگر» به همراه «روی لی» از سرگیجه و «جی دی لیفشیتز» و «رافائل مارگولس» از «BoulderLight Pictures» تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

جاش برولین

«جاش جیمز برولین»، بازیگر آمریکایی، در تاریخ 12 فوریه 1968 در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. او در بسیاری از فیلم‌های معروف از جمله دبلیو، جایی برای پیرمردها نیست، میلک و گانگستر آمریکایی و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و انتقام جویان: پایان بازی حضور داشته است. وی همچنین در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (MCU)، نقش «تانوس» را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن جاش برولین به فیلم Weapons چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *