تام کروز به فیلم جدید آلخاندرو گونزالز پیوست

منابع به «ددلاین» اعلام کردند که شرکت «برادران وارنر» و «لجندری انترتینمنت» در مذاکرات برای یک فیلم بدون عنوان به کارگردانی آلخاندرو گونزالز با بازی تام کروز هستند.

این پروژه برجسته، اولین فیلم زبان انگلیسی «گونزالز» پس از موفقیت فیلم The Revenant در سال 2015 است. این فیلم توسط «گونزالز» تولید و کارگردانی می‌شود و او همراه با «صابینا برمان»، «الکساندر دینلاریس» و «نیکولاس جیاکوبون»، همکاران نویسندگی او در فیلم Birdman که ده سال پیش بود، فیلمنامه این فیلم را خواهند نوشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تام کروز در فیلم جدید آلخاندرو گونزالز

این همچنین نشان دهنده اولین فیلم «کروز» پس از اعلام شراکت خود با شرکت «برادران وارنر» در ماه گذشته است. انتظار می‌رود که شرکت «لجندری» نیز در تولید این فیلم دست داشته باشد. این فیلم به عنوان یک پروژه بسیار محرمانه در نظر گرفته می‌شود و جزئیات داستانی آن در دسترس نیست.

تام کروز

اطلاعاتی که موجود این است که کارگردان برنده جایزه اسکار در هفته‌های اخیر با چند بازیگر برجسته دیدارهایی داشته است و «کروز» یکی از اولین بازیگرانی بود که با او ملاقات کرد. این بازیگر معروف با اشتیاق منتظر بود تا پروژه بعدی خود را پیدا کند و بلافاصله پس از آگاه شدن از اینکه کارگردان قصد دارد با فیلم جدید استودیویی بزرگ خود راهی شود، تلاش کرد تا دیداری با «گونزالز» داشته باشد.

این فیلم نشان دهنده اولین فیلم استودیویی بزرگ «گونزالز» پس از کارگردانی The Revenant است. فیلم The Revenant نه تنها بیش از 500 میلیون دلار در جهان فروش داشت، بلکه منجر به دومین برد اسکار بهترین کارگردانی «گونزالز» شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید تام کروز به کارگردانی آلخاندرو گونزالز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *