فیلم کره‌ای Exhuma فروش خوبی را در هفته اول اکران خود به دست آورد

فیلم Exhuma ، عنوان درام، ترسناک و رمزآلود کره‌ای، پس از اکران در جشنواره فیلم برلین، توانست درآمد 16.8 میلیون دلاری کسب کند.

فیلم درام و هیجان انگیز Exhuma، در هفته اول اکران، به صورت قافلگیرانه توانست بازار جنوب کره را تسخیر کند. این فیلم درباره دو فرد است که سعی می‌کنند رویدادهای مرموزی که برای خانواده کره‌ای مستقر در ایالات متحده اتفاق می‌افتد را برطرف کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فروش فیلم Exhuma

فیلم Exhuma بین روزهای جمعه تا یکشنبه توانست مبلغ 14.5 میلیون دلار به دست آورد که نشان دهنده سهم 77 درصدی از کل بازار باکس آفیس است. با احتساب درآمد حاصل از اولین نمایش خود در روز چهارشنبه، طبق داده‌های «کوبیس»، سرویس ردیابی که توسط شورای فیلم کره (کوفیک) اداره می‌شود، این فیلم در افتتاحیه کامل خود موفق به دریافت 16.8 میلیون دلار شد. Exhuma عنوان دومین فیلم با بیشترین درآمد تاکنون در سال 2024 را دریافت کرد.

فیلم Exhuma

فیلم Exhuma توسط «جانگ جه‌ هیون» که قبلاً فیلم Svaha: The Sixth Finger را در جشنواره فیلم برلین اخیراً معرفی کرده بود، کارگردانی این عنوان را به عهده دارد و بازیگرانی مانند «چوی مین سیک» و «کیم گو اون» در این فیلم ایفای نقش کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم Exhuma چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *