غیر رسمی: بازی The Elder Scrolls 6 انحصاری ایکس باکس نخواهد بود

در فضای مجازی گزارش‌هایی منتشر شده که بازی The Elder Scrolls 6 ، انحصاری ایکس باکس نیست؛ این موضوع قبلاً نیز قبلا شایعه شده بود.

«تام وارن» از رسانه «The Verge» اعلام کرد که هیچ اطمینانی درباره این موضوع ندارد و ادعاهایی که از اولین روز عرضه‌ی The Elder Scrolls 6 بر روی پلی استیشن مطرح شده را رد می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی The Elder Scrolls 6 انحصاری ایکس باکس نخواهد بود

به نظر می‌رسد که اخبار مربوط به برنامه‌های انحصار شرکت «مایکروسافت» و پلتفرم «ایکس باکس» تمام نمی‌شود. چند روز پیش، اعلام شد که چهار بازی انحصاری ایکس باکس Pentiment، Hi-Fi Rush، Grounded و Sea of Thieves برای پلتفرم‌های رقیب مانند «پلی استیشن» و «نینتندو سوییچ» منتشر خواهند شد.

«تام وارن»، خبرنگار معروف وبسایت «The Verge»، در پادکست «XboxEra» اظهار کرد که عنوان The Elder Scrolls 6 به انحصار پلتفرم «ایکس باکس» وابسته نخواهد بود و از روز اول برای پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد.

بازی The Elder Scrolls 6

بازی الدر اسکورولز 6 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن و جهان باز است که توسط استودیوی بازی‌سازی «بتزدا گیمز» (Bethesda Games) در حال توسعه است و توسط «بتزدا سافت‌ورکز» منتشر خواهد شد. این بازی ششمین قسمت از مجموعه‌ی بازی‌های الدر اسکورولز خواهد بود و دنباله‌ی الدر اسکورولز 5: اسکایریم محصول 2011 محسوب می‌شود. تاریخ انتشار این عنوان هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مجموعه بازی‌های The Elder Scrolls چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *