نخستین تصویر رسمی جرد لتو در فیلم Tron: Ares منتشر شد

جرد لتو اخیراً در اینستاگرام اولین تصویر از فیلم Tron: Ares ، آخرین قسمت از مجموعه Tron که اکنون در ونکوور فیلم‌برداری می‌شود، منتشر کرد.

Tron: Ares با بازی «لتو» در نقش «آرس»، یک برنامه کامپیوتری است که از دنیای دیجیتال به دنیای واقعی فرستاده می‌شود تا در یک ماموریت خطرناک، هوش مصنوعی را به انسان معرفی کند. «گرتا لی»، «ایوان پیترز»، «حسن مینهاج»، «جودی ترنر اسمیت»، «آرتورو کاسترو»، «کامرون موناگان» و «جیلیان اندرسون» در این فیلم حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویر رسمی جرد لتو در فیلم Tron: Ares

تولید فیلم سینمایی Tron: Ares به کارگردانی «یواخیم رونینگ» به دلیل اعتصاب سال گذشته بازیگران و نویسندگان به تعویق افتاد و در ژانویه 2024 مجدداً آغاز شد.

در ادامه می‌توانید اولین تصویر از جرد لتو در Tron: Ares را مشاهده کنید:

فیلم Tron: Ares
اولین تصویر از جرد لتو در فیلم Tron: Ares

«دیزنی» قصد دارد Tron: Ares را در سال 2025 برای ادامه فیلم علمی تخیلی مهم ترون محصول 1982 و دنباله آن ترون: میراث در سال 2010 اکران کند. در حالی که فیلم ترون بر روی یک طراح بازی ویدیویی تمرکز داشت که وارد خلقت خودش می‌شد و دنباله آن روی پسرش متمرکز بود که راه او را دنبال می‌کرد، انتظار می‌رود فیلم ترون: آرس زمان بیشتری را در دنیای واقعی بگذراند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید مجموعه Tron چیست؟ آیا فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *