شخصیت‌های الکترا و ونسا در فیلم Deadpool & Wolverine حضور دارند

فیلم Deadpool & Wolverine یکی از موردانتظارترین آثار مارول در سال 2024 است و احتمالاً شاهد حضور شخصیت‌های غیرمنتظره‌ای باشیم.

یکی از موردانتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال‌های اخیر در هالیوود، فیلم ددپول و ولورین است. این فیلم به عنوان پایان‌بخشی برای سه گانه فیلم‌های ددپول با بازی «رایان رینولدز» ساخته شد. این سه گانه در سال 2016 آغاز شده و با حضور در دنیای سینمایی مارول و ایده جهان‌های موازی توسعه یافته است. فیلم ددپول 3 بازگشتی برای ماجراجویی‌های جذاب و مرگبار «وید ویلسون» خواهد بود و در کنار آن، شخصیت‌های جدیدی نیز حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


الکترا و ونسا در فیلم Deadpool & Wolverine

در حالی که شایعات مختلفی درباره حضور بازیگران فیلم‌های مردان ایکس در فیلم Deadpool 3 به گوش می‌رسد، اطلاعاتی درز کرده است که به حضور شخصیت‌های غیرمنتظره اشاره می‌کند. این لیست حاوی نام برخی از بازیگران فیلم است و به طرز غیرمنتظره‌ای حضور شخصیت‌هایی را نشان می‌دهد که تا به حال در فیلم‌های سینمایی مرتبط با داستان نبوده‌اند.

فیلم Deadpool & Wolverine

یکی از این شخصیت‌ها «کاساندرا نوا» است، خواهر دوقلوی «چارلز اگزاویر» یا همان «پروفسور ایکس» که توسط «آما کورین» بازی خواهد شد. این شخصیت در تریلر اولیه فیلم Deadpool معرفی شده بود و اکنون هویت وی به طور رسمی اعلام گردید.

لیست حضور شخصیت‌ها در فیلم به همین‌جا ختم نمی‌شود و نام «جنیفر گارنر» به عنوان «الکترا» و «مورنا باکارین» به عنوان «ونسا کارلایل» نیز قابل مشاهده است. حضور »مورنا باکارین» قابل پیش‌بینی است، اما بازی «جنیفر گارنر» در نقش «الکترا» می‌تواند نشان دهنده بازگشت «بن افلک» به نقش «دردویل» باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی Deadpool & Wolverine چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *