پریانکا چوپرا و کارل اوربان در فیلم The Bluff با همدیگر همبازی خواهند شد

به تازگی اعلام شد که در فیلم The Bluff به کارگردانی «فرانک ای. فلاورز»، پریانکا چوپرا جوناس در نقش اصلی حضور خواهد داشت.

همچنین « کارل اوربان »، ستاره سریال The Boys نیز در مذاکرات برای پیوستن به این فیلم است. «فلاورز» که نویسنده فیلمنامه نیز خواهد بود، اخیراً فیلم پرفروش Bob Marley: One Love را در سالن‌های سینما اکران کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور پریانکا چوپرا و کارل اوربان در فیلم The Bluff

داستان فیلم در قرن نوزدهم، در منطقه کارائیب روایت می‌شود و درباره یک دزد دریایی بازنشسته است. او مجبور می‌شود از خانواده‌اش در برابر تهدیداتی که به خاطر خطاهای گذشته‌اش پیش می‌آیند، محافظت کند. انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم در بهار آینده در استرالیا آغاز شود.

«چوپرا» اخیراً در سریال Citadel با همکاری «آمازون» و کمپانی «AGBO» برادران روسو همکاری کرده است. این سریال با بازی «ریچارد مدن» به دومین سریال اریجینال پربیننده «پرایم ویدیو» در ایالات متحده و چهارمین سریال پربیننده این پلتفرم در سراسر جهان تبدیل شده و فصل دوم آن در دست ساخت قرار دارد.

فیلم The Bluff

«چوپرا» بیش از 75 فیلم و سریال بین‌المللی در کارنامه خود دارد و در سال 2021 کتاب ناتمام (Unfinished) را منتشر کرده است. او به زودی در سریال Heads of State با حضور «ادریس البا» و «جان سینا» در «پرایم ویدیو آمازون» دیده خواهد شد. «اوربان» نیز که نقش «دکتر بونز مک‌کوی» در فرانچایز Star Trek را در کارنامه خود دارد، به زودی در فصل چهارم سریال پسران حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم سینمایی The Bluff چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *