تاریخ اکران فیلم جدید دنیل کوان و دنیل شاینرت مشخص شد

«یونیورسال پیکچرز» تاریخ اکران فیلم جدید دنیل کوان و دنیل شاینرت ، کارگردانان برنده جایزه اسکار فیلم Everything Everywhere All at Once را مشخص کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان اکران فیلم بعدی کارگردان‌های برنده جایزه اسکار 2023 مشخص و اعلام شده است. «یونیورسال پیکچرز» اعلام کرد که فیلم جدید و بدون نام «دنیل کوان» و «دنیل شاینرت»، کارگردانان برنده جایزه اسکار عنوان Everything Everywhere All at Once در تاریخ 12 ژوئن 2026 (22 خرداد 1405) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم جدید دنیل کوان و دنیل شاینرت

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این پروژه منتشر نشده و «یونیورسال» از این فیلم به‌عنوان «untitled event film» (فیلم رویداد بدون عنوان) یاد کرد. همچنین «دنیل کوان» و «دنیل شاینرت» پیش از این، فیلم Swiss Army Man را در سال 2016 کارگردانی کردند و به‌تازگی کارگردانی یک قسمت از سریال Star Wars: Skeleton Crew را به عهده داشنتد که این سریال از دنیای جنگ ستارگان در سال 2024 از «دیزنی پلاس» پخش خواهد شد. درکنار قرارداد با «یونیورسال»، این کارگردانان دارای یک قرارداد با شرکت «A24» نیز هستند.

دنیل کوان

احتمالاً این فیلم یک اثر با مقیاس و بودجه بزرگ باشد. «دنیل‌ها» به‌طور عمده برای کارگردانی فیلم همه‌چیز همه‌جا به یکباره شناخته می‌شوند که در مراسم اسکار 2023 سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال را برای این فیلم به دست آوردند. این فیلم در مجموع 7 جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین تدوین را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم جدید این دو کارگردان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *