سریال رستگاری در ماه رمضان پخش خواهد شد

سریال رستگاری که کارگردانی آن را «مسعود ده نمکی» بر عهده دارد، قرار است از ابتدای ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود.

این سریال به همراه سایر مجموعه‌های تلویزیونی که برای فصل رمضان و نوروز تلویزیون تهیه شده‌اند، در حال آماده‌سازی است. رستگاری یکی از آن دسته سریال‌هایی است که توسط مسعود ده نمکی کارگردانی می‌شود و قرار است با شروع ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال رستگاری در ماه رمضان پخش خواهد شد

این سریال در 30 قسمت تهیه شده و در آن بیش از 100 بازیگر حضور دارند. برخی از بازیگران این سریال شامل هنرمندانی هستند که بعضاً چهره‌های معروفی در صنعت سینما و تلویزیون محسوب می‌شوند و بعضی دیگر کمتر شناخته شده‌اند.

سریال رستگاری

برخی از بازیگران این سریال شامل «حمیدرضا هدایتی»، «علیرضا استادی»، «رامین راستاد»، «مهدی سلوکی»، «رامبد شکرآبی»، «کاوه سماک‌باشی»، «افشین سنگ‌چاپ»، «حسن اسدی»، «ماشاالله شاه‌مرادی‌زاده»، «اکبر رحمتی»، «رضا توکلی»، «محمدرضا رهبری»، «سراج مالک»، «محمود مقامی»، «نفیسه روشن»، «پوراندخت مهیمن»، «سولماز حصاری»، «ساقی زینتی»، می‌شوند.

در این سریال تلاش شده تا ترکیبی از بازیگران مشهور و همچنین غیر محبوب و تازه‌کار، حضور داشته باشند. این سریال با داستانی ماورایی و جذاب توجه تماشاگران را به خود جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی مسعود ده‌نمکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *