انیمیشن بچه زرنگ 2 ساخته خواهد شد

تهیه‌کننده انیمیشن بچه زرنگ 2 اعلام کرد که فرآیند نگارش فیلمنامه قسمت دوم آغاز شده و مدیرعامل «گروه هنری پویا» اظهاراتی درباره ساخت این انیمیشن داشت.

تهیه‌کننده انیمیشن بچه زرنگ اعلام کرد که نگارش فیلمنامه قسمت دوم شروع شده و این فرآیند می‌تواند حدود 6 تا 8 ماه طول بکشد و پس از آن، تیم تولید آماده خواهد شد تا در سال 1403 ساخت این انیمیشن سینمایی را آغاز کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن بچه زرنگ 2 ساخته می‌شود

«حامد جعفری»، مدیر عامل «گروه هنری پویا» گفت:

وقتی یک فیلم مورد استقبال قرار می‌گیرد، به این معنای است که شخصیت‌ها و قهرمان داستان توانسته‌اند ارتباطی موثر با مخاطبین برقرار کنند و این می‌تواند زمینه‌ساز تولید قسمت‌ها و دنباله‌های بعدی فیلم باشد.

انیمیشن بچه زرنگ

او همچنین افزود:

در این مدت، بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان دریافت کردیم و میزان فروش و تعداد طرفداران قسمت اول نشان می‌دهد که این انیمیشن سینمایی پتانسیل لازم برای قسمت دوم دارد. بنابراین، تولید بچه زرنگ 2 به عنوان بخشی از برنامه کاری استودیوی «گروه هنری پویا» در دستور کار قرار گرفته است.

نسخه اول انیمیشن سینمایی بچه زرنگ با استقبال بسیار خوب مخاطبان، به عنوان سومین فیلم پرمخاطب سال جاری شناخته می‌شود و همچنان در حال اکران است. این فیلم تاکنون بیش از 1 میلیون و 900 هزار نفر را به سینماهای سراسر کشور جذب کرده و با فروش بیش از 62 میلیارد تومان، به جمع 6 فیلم پرفروش‌ترین‌های سینمای ایران پیوسته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بچه زرنگ 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *