تریلر فیلم The Idea of You منتشر شد

استودیو «آمازون پرایم ویدئو»، بامداد امروز از تریلر فیلم The Idea of You که در آن «آن هاتاوی» به ایفای نقش می‌پردازد را به صورت رسمی معرفی کرد.

در تریلر فیلم ایده تو ، «آن هاتاوی» نقش یک مادر مجرد 40 ساله را به تصویر می‌کشد که می‌تواند به رویای یک دختر نوجوان را تحقق بخشد. این فیلم عاشقانه، دارای رتبه R است و در تاریخ 2 مه 2024 (13 اردیبهشت 1403) در پلتفرم Prime Video، به صورت جهانی پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Idea of You منتشر شد

با توجه به داستان جذاب رمان و استعداد هنری بازیگرانی همچون «نیکلاس گالیتزین»، «آن هاتاوی»، «الا روبین» و «ویکتور وایت»، می‌توانیم شاهد یکی از برترین فیلم‌های عاشقانه سال 2024 باشیم که به زودی شبکه آمازون آن را پخش خواهد کرد.

تریلر The Idea of You مشخض کرد که این اثر بر اساس رمانی پرفروش به همین نام از «رابین لی»، ساخته شده و همان سناریو را پش خواهد برد.

این فیلم بر اساس کتابی با عنوان همین نام است و نویسنده این کتاب در گذشته اعلام کرده بود که شخصیت اصلی مرد این کتاب، از «هری استایلز»، خواننده معروف الهام گرفته شده، اما او اظهار داشته که این کتاب به هیچ وجه درباره «هری استایلز» نیست و داستان یک زن 40 ساله را روایت می‌کند که سعی دارد دوباره کنترل زندگی خود را به دست بگیرد. این فیلم توسط «مایکل شوالتر» کارگردانی خواهد شد و همچنین نویسنده کتاب و «ان هاتاوی»، هر دو تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقتباس عاشقانه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *