از پوستر سریال هفت سر اژدها رونمایی شد

از پوستر سریال هفت سر اژدها به کارگردانی و نویسندگی «ابوالقاسم طالبی» و بازی «حیمدرضا امیری‌صفت» ملقب به «حمید صفت»، رونمایی شد.

از پوستر سریال هفت سر اژدها به کارگردانی و نویسندگی «ابوالقاسم طالبی» در حالی که آماده‌ی پخش از شبکه سه سیما است، رونمایی شد. این سریال اجتماعی و سیاسی، از سه‌شنبه 22 اسفند ماه سال 1402 همراه با آغاز ماه مبارک رمضان، هر شب دقیقا بلافاصله پس از اذان مغرب و افطار، از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رونمایی از پوستر فیلم هفت سر اژدها

هفت سر اژدها یک سریال درام و اجتماعی است که به بررسی مسائل سیاسی و اجتماعی می‌پردازد و به چالش‌هایی مانند فساد اقتصادی و مسائل روز جامعه، اشاره می‌کند. این مجموعه، از زاویه‌ای منحصر به فرد و متفاوت به موضوعاتی مانند پرونده‌های کلان کلاهبرداری و دیگر اخبار مرتبط با سیاست، اقتصاد و جامعه می‌پردازد. چندی پیش، از پوستر این سریال، در آستانه پخش رونمایی شد.

سریال هفت سر اژدها

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به «حمیدرضا امیری صفت» ملقب به «حمید صفت»، «مجید واشقانی»، «حمید گودرزی»، «قطب‌الدین صادقی»، زنده یاد «سیامک اطلسی»، «جعفر دهقان»، «علیرام نورایی»، «مهرداد ضیایی»، «محمدرضا رهبری» و سایر بازیگران معروف اشاره کرد که در این اثر حضور دارند و نقش‌های متنوعی را ایفا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هفت سر اژدها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *