بازیگران جدید فصل سوم سریال Reacher مشخص شدند

فیلمبرداری فصل سوم سریال Reacher در تورنتو درحال انجام بوده و اطلاعات جدید نشان می‌دهند که تعدادی بازیگر جدید به این فصل اضافه شده‌ است.

فیلمبرداری فصل 3 سریال Reacher در تورنتو درحال انجام است و اطلاعات جدید نشان می‌دهند که تعدادی بازیگر جدید به این فصل اضافه شده‌اند. «برایان تی» که پیشتر در فیلم‌هایی مانند The Wolverine و Jurassic World بازی کرده بود، نقش «کویین» را بازی می‌کند که سرهنگ سابق ارتش است و با گذشته‌ای تاریک ارتباط دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Reacher

علاوه بر او، «جانی برشتلود» در نقش «ریچارد بک» یک هنرمند و دانشجوی کالج، «روبرتو مونتسینوس» در نقش «گیرمو ویلانووا» یک مامور DEA، و «دنیل دیوید استوارت» در نقش «استیون الیو» یک مامور تازه‌کار DEA، به این فصل اضافه شده‌اند. «آنتونی مایکل هال» و «سوفیا کاسیدی» نیز به جمع بازیگران این فصل پیوسته‌اند.

سریال Reacher

فصل سوم سریال ریچر بر اساس رمان Persuader از «مجموعه جک ریچر» ساخته می‌شود. در این فصل، «ریچر» درگیر یک تلاش برای آدم‌ربایی خواهد شد و در عین حال به یک عملیات پیچیده برای مبارزه با مواد مخدر می‌پیوندد. علاوه بر این مشکلات، او می‌خواهد از یک افسر پلیس سابق انتقام بگیرد. انتظار می‌رود که فصل سوم این سریال در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 از طریق شبکه «آمازون پرایم» پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Reacher چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *