پلتفرم نماوا رسماً از خانه سینما عذرخواهی کرد

اظهارات اخیر «حسن شانه‌ساز»، نایب رئیس پلتفرم نماوا واکنش‌های گسترده‌ای را در میان جامعه سینمایی ایران به دنبال داشت که به عذرخواهی از خانه سینما ختم شد.

«شانه‌ساز» در صحبت‌هایی که از او منتشر شده بود، به نوعی به عدم تعهد برخی سینماگران در قبال پروژه‌های نماوا انتقاد کرده بود. این اظهارات با واکنش تند بسیاری از سینماگران و اصناف سینمایی مواجه گردید و به قطع همکاری برخی از آنها با این پلتفرم منجر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عذرخواهی پلتفرم نماوا از خانه سینما

در پی این اتفاقات، روابط عمومی نماوا با انتشار یک اطلاعیه، رسماً از این حواشی عذرخواهی و تأکید کرد که تداوم رابطه با سرمایه‌های گران‌بهای سینمای ایران همچنان مهم‌ترین اهداف این پلتفرم خواهد بود.

این عذرخواهی نتوانست واکنش‌ها را به طور کامل خاموش کند. انجمن بازیگران ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.

پلتفرم نماوا

همچنین روابط عمومی خانه سینما نیز با انتشار اطلاعیه‌ای گفت که هیأت رئیسه این نهاد بررسی موضوع را به شورای صیانت خانه سینما ارجاع داد. هنوز سازمان سینمایی به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

این اتفاق بار دیگر بر پیچیدگی‌های روابط بین پلتفرم‌های نمایش آنلاین و سینماگران تأکید می‌کند. باید منتظر ماند و دید که پیگیری‌های انجمن بازیگران و خانه سینما به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام نماوا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *