گروه متالیکا و بیلی آیلیش به جمع ستاره‌های بازی فورتنایت می‌پیوندند

فستیوال بازی فورتنایت میزبان ستارگان جدیدی خواهد بود؛ خبرهای موثق حاکی از آن هستند که بیلی آیلیش به زودی در این بازی حضور خواهد داشت.

این اتفاق، بدون شک خبر خوشی برای طرفداران «بیلی آیلیش» و همچنین گیمرها خواهد بود. پیش از این، شاهد حضور خواننده‌های سرشناسی مانند «ویکند» و «لیدی گاگا» در فورتنایت فستیوال بوده‌ایم و به نظر می‌رسد «اپیک گیمز» قصد دارد با اضافه کردن چهره‌های محبوب دنیای موسیقی، هیجان این بخش از بازی را دوچندان کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


گروه متالیکا و بیلی آیلیش در بازی فورتنایت

طبق شایعات، گروه متالیکا و «اسنوپ داگ» نیز در آینده به جمع این ستارگان اضافه خواهند شد و این موضوع، قطعا استقبال بی‌نظیری را به همراه خواهد داشت.

فورتنایت فستیوال، فضایی را برای گیمرها فراهم می‌کند تا به طور دسته جمعی به آهنگ‌های خواننده‌های محبوب خود گوش فرا دهند و حتی در قالب گروه‌های موسیقی به اجرای آنها بپردازند.

بازی فورتنایت

هنوز جزئیات دقیقی از نحوه حضور «بیلی آیلیش» در فورتنایت منتشر نشده است، اما بدون شک این اتفاق، یکی از رویدادهای مهم و موردانتظار بازی فورتنایت در آینده خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که این خواننده محبوب تا چه حد می‌تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند و چه تجربه‌ای را برای آنها رقم خواهد زد. امیدواریم این خبر برای طرفداران «بیلی آیلیش» و فورتنایت خوشایند بوده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور متالیکا و بیلی آیلیش در فورتنایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *