برنامه مهمونی با کدام عروسک‌ها برگزار می‌شود؟

به تازگی مدیران شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه کودک شو بازدید کردند و در مورد برنامه مهمونی و عروسک‌هایی که در آن حضور دارند، صحبت داشتند.

مدیران شبکه «نسیم»، «محمدرضا خوشرو» (مدیر شبکه) و «احمد لنگرودی» (قائم مقام) در تاریخ 27 اسفند به همراه سایر مدیران، بازدیدی از پشت صحنه برنامه کودک شو داشتند. این مسابقه در حال ضبط و تصویربرداری برای نوروز است و در روز گذشته با حضور «سیروس میمنت» و «سیاوش چراغی پور»، مهمانان برنامه، ضبط شده است. همچنین، برخی بخش‌های این برنامه با حضور مدیران شبکه نسیم نیز ضبط گردید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عروسک‌های برنامه مهمونی

«محمدرضا خوشرو» درباره فصل جدید کودک شو اظهار داشت که این مسابقه با تغییرات محتوایی و ساختار جدیدی روبرو شده است. او افزود که مخاطبان به خوبی به تغییرات پاسخ داده‌اند، به ویژه بازی‌های کششی که تلاش شده است تا هیجان‌انگیز باشند. »خوشرو» اعلام کرد که در فصل جدید، بازی‌ها تنوع بیشتری دارند و هر قسمت دارای تغییراتی خواهد بود. این بازی‌ها در یک اجرای تلویزیونی سخت، توانسته‌اند مخاطبان را شگفت‌زده کنند.

به علاوه، «خوشرو» درباره برنامه ویژه نوروزی نیز صحبت کرد و اعلام کرد که این برنامه شامل 10 قسمت است که از اول فروردین تا قبل از ایام شب‌های قدر پخش خواهد شد و از دوستان خود خواسته‌اند که برای عید فطر نیز یک برنامه ویژه راه‌اندازی کنند.

برنامه مهمونی

در ادامه، مدیر شبکه «نسیم» درباره بازگشت «ایرج طهماسب»، از بازیگران معروف، صحبت کرد. او گفت که «ایرج طهماسب» در فصلی از مجموعه مهمانی حضور خواهد داشت و مراحل پیش تولید این برنامه در حال انجام است. او امیدواری خود را بیان کرد که با حمایت مالی مناسب، برنامه‌ای شاد با حضور «طهماسب» را به اجرا درآورند.

درباره شخصیت‌های قبلی موجود در مجموعه، او گفت:

«فامیل دور»، «ببعی»، «جیگر»، «آقای همساده» از جمله شخصیت‌هایی هستند که در این مجموعه حضور دارند، اما به دلیل عدم حضور «حمید جبلی»، شخصیت «ببعی» در مجموعه جدید حضور نخواهد داشت. او افزود که همچنان در حال مذاکره برای حضور بازیگران دیگر در مجموعه هستند و نام‌های جدیدی نیز به ترتیب اعلام خواهند شد.

در نهایت، «محمدرضا خوشرو» درباره طرح‌های آینده شبکه «نسیم» صحبت کرد. او گفت که شبکه در حال برنامه‌ریزی برای ساخت مجموعه‌های جدید و متنوعی است و قصد دارند تا برنامه‌هایی با محتوای متنوع و جذاب ارائه دهند. همچنین، شبکه «نسیم» در حال برنامه‌ریزی برای تولید مجموعه‌هایی با محتوای مذهبی و تاریخی نیز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه مهمونی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *