فیلم Late Night With the Devil با بازی دیوید دستمالچیان رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه IFC را زد

فیلم Late Night With the Devil اثری در ژانر ترسناک با بازیگری دیوید دستمالچیان است که در روز اول اکران در آمریکا، 1.1 میلیون دلار فروش داشت.

فیلم تلماسه 2 (Dune 2)، با کاهش 44 درصدی در هفته چهارم اکران، با 16 میلیون دلار به رده دوم رسید. از طرفی پاندای کونگ‌فوکار 4 نیز با کاهش 52 درصدی در هفته دوم، با تقریبا 14 میلیون دلار به رده سوم رسیده است. فیلم لوکا، تولید استودیو پیکسار که پیش‌تر در دیزنی+ پخش شده بود، در سالن‌های سینما نمایش داده شده و تنها 367 دلار در هر سالن فروش داشت که مجموعا 150 هزار دلار محاسبه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رکوردشنکی فیلم Late Night With the Devil

فیلم Late Night With the Devil پس از سه روز فروش 2.9 میلیون دلاری را به دست آورده و بهترین عملکرد را در نیویورک سیتی، تورنتو و سالت لیک سیتی داشته است. امتیاز فیلم آخر شب با شیطان در سایت «راتن تومیتوز» به 96 درصد رسید.

فیلم Late Night With the Devil

کلیه فیلم‌ها در آمریکای شمالی در این هفته به مجموع 97.6 میلیون دلار فروش رسیده‌اند و نسبت به همین هفته در سال قبل، کاهشی برابر با 17 درصد را نشان می‌دهند. در همان هفته، فیلم جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) با 73.8 میلیون دلار فروش در هفته اول خود، به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکوردشکنی فیلم Late Night With the Devil چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *