هوش مصنوعی به واتساپ اضافه شد

در نسخه بتای جدید واتساپ برای اندروید، سه ابزار ویرایش پیشرفته و جذاب هوش مصنوعی برای تصاویر به این اپلیکیشن محبوب اضافه شده است.

اپلیکیشن واتسپ که از ماشین لیرینگ و هوش مصنوعی بهره می‌برد، اخیراً ویژگی جدیدی را معرفی کرده که از این تکنولوژی برای ویرایش عکس استفاده خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هوش‌مصنوعی به واتساپ اضافه شد

در نسخه جدید بتای واتسپ برای اندروید، قابلیت ویرایش تصویر با استفاده از هوش مصنوعی به این اپلیکیشن اضافه شده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تصاویر خود را با استفاده از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی ویرایش کنند. با استفاده از این ابزارها، می‌توان پس‌زمینه، استایل و دیگر جزئیات تصویر را به‌روزرسانی کرد و به شکلی دلخواه تغییر داد.

واتساپ

این قابلیت جدید شامل سه ابزار اصلی است که به کاربران امکانات ویرایش پیشرفته را می‌دهد. این ابزارها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پس‌زمینه (Backdrop): با استفاده از این ابزار، می‌توانید پس‌زمینه تصاویر خود را تغییر داده و با توصیفی که شما ارائه می‌دهید، هوش مصنوعی پس‌زمینه جدیدی را ایجاد کند.
  • استایل (Restyle): با استفاده از این ابزار، می‌توان فیلترها و استایل‌های جدیدی را برای تصاویر مورد نظر خود اعمال کنید و آن‌ها را به شکلی دلخواه تغییر دهید.
  • گسترش (Expand): با استفاده از این ابزار، می‌توانید ابعاد تصاویر را عریض‌تر یا طولانی‌تر کرده و با کمک هوش مصنوعی، قسمت‌های خالی تصویر را پر کنید.

توجه داشته باشید که این ویژگی‌ها هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته‌اند و اطلاعات فعلی‌مان درباره نسخه بتا برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اضافه هوش مصنوعی به واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: forbes


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *