فیلم Dune: Part 2 به یکی از پرفروش‌ترین‌های سینمای آی‌مکس تبدیل شد

فیلم Dune: Part 2 به کارگردانی «دنی ویلنوو»، در اوایل این ماه به سالن‌های سینما رفت و تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را برای خودش کسب کرده است.

فیلم تلماسه قسمت دوم توانسته رکوردهای قابل توجهی در باکس آفیس ثبت کند و در فرمت IMAX نیز موفقیت‌های قابل توجهی داشت. اگرچه تلماسه 2 این هفته مجبور شد برخی از سینماهای آی‌مکس را به دلیل حضور فیلم Ghostbusters: Frozen Empire ترک کند؛ اما با فروش 124 میلیون دلاری، به لقب هشتمین فیلم پرفروش سینمای IMAX در تمام دوران دست یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فروش فیلم Dune: Part 2 در سینماهای آی‌مکس

مجموع کل فروش قسمت دوم فیلم تلماسه نیز براساس آخرین آمارها، از مرز 570 میلیون دلار گذشته است؛ اما موفقیت‌های قسمت دوم، تنها تا این نقطه محدود نمی‌شود. این فیلم در سایت Rotten Tomatoes، امتیاز 93 و 95 را به ترتیب از منتقدان و مخاطبان دریافت کرده که بدون شک بسیار عالی است.

اگرچه مدت کوتاهی از اکران دون قسمت 2 گذشته، اما بسیاری از طرفداران شروع به پرسش درباره قسمت سوم کرده‌اند. دنی ویلنوو چندی پیش در یک مصاحبه با مجله Empire اظهار کرده بود که علاقه‌ای به عجله در اکران فیلم سوم ندارد، اما می‌دانیم که «هانس زیمر» کار روی موسیقی آن را آغاز کرده است.

فیلم Dune: Part 2

در یک گفتگو با مجله Empire، «دنی ویلنوو» به این شکل صحبت کرد:

فیلم‌های اول را پشت سر هم ساختیم. به نظرم بسیار منطقی بود و فکر می‌کردم راه‌حل خوبی است که بلافاصله پس از اکران فیلم اول به فیلم دوم برویم؛ اما این به این معنا بود که من برای شش سال بی‌وقفه در آراکیس بودم و اکنون فکر می‌کنم بهتر است کمی عقب بیایم و استراحت کنم. اگر در آینده تصمیم بگیریم برای ساخت فیلم سوم به عقب برویم، باید واقع‌بینانه باشیم.

باید مناسبت‌های زمانی و شرایط مورد نیاز را داشته باشیم. اگر روزی تصمیم بگیرم Dune Messiah را بسازم، به این دلیل خواهد بود که معتقدم این قسمت از قسمت دوم بهتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش این فوق‌العاده این فیلم در سینمای آی‌مکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *