کیلیان مورفی به فیلم Blood Runs Coal پیوست

خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند که کیلین مورفی برای ایفای نقش اصلی در فیلم Blood Runs Coal ، تولید شده توسط شرکت «یونیورسال پیکچرز»، بازی خواهد کرد.

با توجه به گزارش منتشر شده توسط «ددلاین»، «کیلین مورفی» به تیم اقتباس سینمایی از کتاب «از سنگ خون می‌جوشد: قتل‌های یابلونسکی» نوشته شده توسط «مارک ای. بردلی» پیوسته و نقش بزرگی خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کیلیان مورفی به فیلم Blood Runs Coal پیوست

داستان فیلم از سنگ خون می جوشد در دهه 1960 در ایالت پنسیلوانیا رخ می‌دهد. رهبر فاسد یک اتحادیه به نام «تونی بویل»، رقیب خود را به قتل می‌رساند. «جاک یابلونسکی»، یک معدنچی است که پدرش را در یک انفجار معدن از دست داده و برای بهبود شرایط کارگران و مبارزه برای امنیت و سلامت آن‌ها، مشغول به انجام فعالیت‌های اجتماعی می‌شود. او رئیس اتحادیه را به بی‌کفایتی متهم می‌کند؛ اما بویل بودجه اتحادیه را برای تبلیغات صرف کرده و دوباره انتخاب می‌شود.

رهبر اتحادیه از این چالش به شدت خشمگین خواهد شد و دستور می‌دهد او را به قتل برسانند. پس از سه تلاش برای قتل، «یابلونسکی» در جشن سال نو به قتل می‌رسد؛ اما پسرش، «چیپ یابلونسکی»، با بازی «کیلین مورفی»، از این حادثه جان سالم به در می‌برد و مصمم است به همراه برادرش «کنت» برای اجرای عدالت، انقام پدر خود را بگیرند. او از وزارت کار ایالات متحده خواستار تحقیق درباره این قتل شده و نتایج انتخابات را روشن کند.

هنگامی که دو قاتل، انگشت اتهام را به سمت «بویل» می‌گیرند و او را متهم به قتل همسر و دختر «یابلونسکی» می‌کنند، رهبر اتحادیه به سه جرم قتل متهم شده و در سال 1974 به سه دوره حبس ابد محکوم می‌شود. در سال 1985، او در حبس ابد، جان خود را از دست می‌دهد.

«جز باترورث» که فیلم‌های اسپکتر و فورد در برابر فراری را در کارنامه‌اش دارد، به همراه «جان هنری باترورث» نویسنده فیلمنامه این فیلم هستند. آن‌ها قبلاً برای فیلم لبه فردا با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

«کیلین مورفی» که تجربه در ژانر تاریخی را از فیلم‌های اوپنهایمر، دانکرک و سریال پیکی بلایندرز دارد، یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه با شرکت «بیگ تینگز فیلمز» است. گزارش‌ها حاکی از این بوده که «مورفی» می‌خواهد در نسخه سینمایی پیکی بلایندرز نیز نقش‌آفرینی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کیلیان مورفی به فیلم Blood Runs Coal پیوست چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *