بازیگران سریال کمدی ست روگن مشخص شدند

بازیگران معروفی مانند «کاترین اوهارا»، «کاترین هان»، «آیک بارینهولتز» و «چیس سوی واندرز» برای حضور در سریال کمدی ست روگن برای پلتفرم اپل انتخاب شده‌اند.

«ست روگن» در تلاش است تا یک استودیوی فیلم‌های هالیوودی را که در دنیایی پر از چالش‌ها قرار دارد، به تصویر بکشد. این اولین پخش تلویزیونی تمام وقت «کاترین اوهارا» پس از پایان اجرای شش فصل او و برنده شدن جایزه امی در سریال محبوب تلویزیونی Schitt’s Creek در سال 2020 به‌شمار می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران سریال کمدی ست روگن مشخص شدند

«ست روگن» به تقلید از یک استودیو فیلم هالیوودی می‌پردازد که در دنیایی پر از چالش‌ها برای هنر و تجارت تلاش می‌کند تا زنده بماند. این سریال روی شبکه اپل TV+ پخش می‌شود و بازیگرانی همچون «کاترین اوهارا»، «کاترین هان»، «آیک بارینهولتز» و «چیس سوی واندرز» در آن حضور دارند.

علاوه بر بازیگران اصلی، هنرمندانی همچون «برایان کرانستون»، «کیلا مونتروسو مجیا» و «دواین پرکینز» نیز در این سریال حضور پیدا خواهند کرد. فیلمبرداری این سریال کمدی توسط «روگن» و «ایوان گلدبرگ» آغاز شده و توسط شرکت «Point Grey Pictures» و «Lionsgate» تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگرانی که در سریال کمدی جدید «ست روگن» ایفای نقش خواهند کرد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *