تیزر جدید فیلم Kinds of Kindness منتشر شد + تاریخ انتشار

به تازگی تیزر فیلم Kinds of Kindness (انواع مهربانی) از «یورگوس لانتیموس» با ایفای نقش «اما استون» و «ویلم دفو» منتشر شد.

«یورگوس لانتیموس»، کارگردان نامزد اسکار و «اما استون»، برنده جایزه بهترین بازیگر زن، به اخیراً فیلم بعدی خود را آماده نمایش کرده‌اند. «سرچ لایت» تیزر فیلم انواع مهربانی را منتشر کرد و همچنین تاریخ انتشار آن اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر فیلم Kinds of Kindness

بقیه بازیگران شامل «ویلم دفو» و «مارگارت کوالی» هستند که هر دو در فیلم بیچارگان حضور داشتند، همچنین «هونگ چاو»، «جو آلوین»، «مامودو آتی» و «هانتر شفر» در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. «آلوین» قبلاً با «استون» و «لانتیموس» در فیلم 2018 The Favourite همکاری کرده بود.

لانتیموس در کنار «افتیمیس فیلیپو» که پیش از این در فیلم‌های خرچنگ، کشتن گوزن مقدس و دندان سگ با او همکاری داشت، فیلمنامه انواع مهربانی را نوشت. با توجه به خلاصه داستان اعلام شده، این فیلم سه داستان را به صورت همزمان روایت می‌کند که هر کدام مفهوم خاص خود را دارند.

در ادامه می‌توانید تیزر Kinds of Kindness را مشاهده کنید:

«استون» در فیلم بیچارگان، نقش «بلا باکستر»، زنی در دوران ویکتوریا که خودکشی کرد و با مغز نوزاد متولد نشده‌اش به زندگی بازگردانده شد را بازی کرد. این فیلم دوره فوق‌العاده که «بلا» بسیاری از کشورها را طی کرده و مضامین خودمختاری زنانه را بررسی می‌کند، برنده جایزه اسکار برای بهترین طراحی تولید، طراحی لباس و آرایش مو و بهترین بازیگر زن شد.

فیلم Kinds of Kindness در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Kinds of Kindness چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *