شایعه: کورتنی کاکس به فیلم Scream 7 بازخواهد گشت

کورتنی کاکس برای بازگشت به فیلم Scream 7 در نقش «گیل وترز» که از ابتدای این فرنچایز نقش آن را بر عهده داشته در حال مذاکره است.

فرنچایز scream یکی از مشهورترین آثار تاریخ ژانر اسلشر محسوب می‌شود و در سراسر جهان طرفداران خاص خودش را دارد. فرنچایزی که طی حدودا یک سال گذشته درگیر حواشی و جنجال عجیب و غریبی حول محور هفتمین فیلم خود تحت عنوان Scream 7 شده، به حدی که در یک برهه زمانی می‌توانست به تعطیلی این پروژه منجر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازگشت کورتنی کاکس به فیلم Scream 7

کار برای تهیه‌کنندگان این مجموعه از اخراج شدن «ملیسا بریرا» به دلیل حمایت از مردم غزه گرفته تا کناره‌گیری «جنا اورتگا» بسیار سخت شده بود؛ اما با وجود تمامی این حواشی و نگرانی‌ها تهیه‌کنندگان موفق شدند تا نظر مثبت «نو کمبل»، بازیگر نمادین این فرنچایز را جلب کرده تا حضور مجددی در فیلم Scream 7 داشته باشد و حالا طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده به نظر می‌رسد که نوبت به «کورتنی کاکس» رسیده تا برای ایفای مجدد نقش خود آماده شود.

کورتنی کاکس

علی‌رغم آن که «نو کمبل» بر سر میزان دستمزد با تهیه‌کنندگان به مشکل برخورد کرد، در نهایت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از بازگشت برای ایفای نقشر «سیدنی پرسکات» داد و حضور در فرنچایز جیغ را افتخاری دانست که همیشه قدردان چنین فرصتی بوده است. با توجه به حضور «کورتنی کاکس» در فیلم‌های پنجم و ششم از فرنچایز جیغ، بعید به نظر می‌رسد که بیخیال نقش‌آفرینی شخصیت «گیل ویترز» در فیلم Scream 7 شده باشد؛ مخصوصا که دوست و همکار قدیمی وی یعنی «نو کمبل» نیز در این دنباله حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شایعه بازگشت کورتنی کاکس به فیلم Scream 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *