تریلر انیمه Overlord: The Sacred Kingdom منتشر شد

تریلر انیمه Overlord: The Sacred Kingdom که یکی از آثار مرتبط با بازی‌های ویدیویی است منتشر شد و نبردی حماسی را به تصویر می‌کشد.

تاکنون، انیمه‌های مختلفی بر اساس بازی‌های ویدیویی منتشر شده‌اند که وقایع جذابی را به تصویر می‌کشند. یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین این انیمه‌ها اثری به نام اوورلرد است. این اثر ابتدا به صورت رمان‌های ژاپنی، اثر «کوگانه مارویاما» بود و سپس به صورت مجموعه مانگا توسط «هوگین میاما» ادامه یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Overlord: The Sacred Kingdom

در نهایت، استودیوی «مدهاوس» اقتباس انیمه‌ای از این مجموعه را در بازه زمانی 2015 تا 2022 ساخت و هم اکنون، این مجموعه در حال آماده‌سازی برای ساخت سومین فیلم انیمه‌ای خود با عنوان Overlord: The Sacred Kingdom است.

در ادامه تریلر Overlord: The Sacred Kingdom را مشاهده خواهید کرد:

داستان این مجموعه دربارهٔ یک پسر بی‌نام و نشان است که سال‌های زیادی را به بازی چند نفره با نام ایگدراسیل اختصاص داده و تصمیم می‌گیرد برای آخرین بار شخصیت خود را در این بازی کنترل کند، زیرا سرورهای بازی به طور دائمی تعطیل می‌شوند. او به دنیای ایگدراسیل منتقل خواهد شد و نمی‌تواند به دنیای واقعی بازگردد.

بدون راه‌حل دیگر، او خود را در قالب شخصیت قدرتمند و غیرقابل توقفی به نام مومونگا قرار می‌دهد و توسط شخصیت‌های مجازی در ایگدراسیل به عنوان یک خدا محسوب می‌شود. او برای گذراندن روزها، به گسترش قلمروی خود می‌پردازد و ماجراجویی‌های غیرمنتظره‌ای را تجربه می‌کند.

انیمه Overlord: The Sacred Kingdom در فصل پاییز سال 2024 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Overlord: The Sacred Kingdom چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *