خداحافظی مرجانه گلچین از دنیای سینما و تلویزیون

« مرجانه گلچین » ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در ویدیویی که در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده، به طور رسمی از خداحافظی با دنیای بازیگری خبر داد.

او اعلام کرد که پس از 46 سال فعالیت در عرصه بازیگری، تصمیم سخت و ناگواری برای خداحافظی از این حرفه برایش ایجاد شده است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود، در چندین فیلم معروف، از جمله پرنده کوچک خوشبختی، شب بیست‌ونهم و دو نیمه سیب حضور داشته و ثابت کرده که سابقه بلندی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


خداحافظی مرجانه گلچین از دنیای سینما و تلویزیون

علاوه بر آثار سینمایی، او در چندین ممجموعه تلویزیونی و نمایش‌های تئاتری نیز حضور داشته و جوایز متعددی را دریافت کرده است. چند ماه پیش، «مرجانه گلچین» در یک مصاحبه با خبرگزاری میزان، به شدت از روند گرفتن نقش‌های سینمایی انتقاد کرد و گفت که دیگر جایی برای بازیگران مانند او در صنعت سینما وجود ندارد. او سینمای ایران را به عنوان یک صنعت نازل، تکراری و سطحی شرح داده بود.

او شب گذشته با انتشار یک ویدئو در صفحه مجازی خود اعلام کرد:

مدتی بود که با خودم کلنجار می‌رفتم. می‌خواهم یک خبر بدم که برای خودم خیلی ناگوار است و شاید برای برخی از شماها نباشد. طبیعیه که بعد از 46 سال فعالیت در این حرفه و حالا این تصمیم رو گرفتن، که می‌خوای باهاش خداحافظی کنی سخت است.

من از کودکی با این حرفه رشد کردم و به این سن رسید. ولی تصمیمی بود که باید گرفته می‌شد. ممنونم بابت مهر و محبتی که این سال‌ها به من داده‌اید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری و خداحافظی این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *