قسمت سوم فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey ساخته خواهد شد

در خبری که به طور همزمان در سراسر جهان سینما به انتشار رسید، ساخته شدن قسمت سوم فیلم Winnie the Pooh Blood and Honey اعلام شده است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، سومین قسمت از IP-bludgeon Slasher به نام Winnie-the-Pooh: Blood and Honey توسط «ریس فریک-واترفیلد» و «اسکات چمبرز» از کمپانی پرکار و ترسناک «Jagged Edge Productions» تایید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


قسمت سوم فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey ساخته خواهد شد

با توجه به اظهارات سازندگان، فیلم وینی پو خون و عسل 3 بودجه بیشتری نسبت به فیلم‌های قبلی خواهد داشت و شخصیت‌های جدیدی از داستان اصلی «وینی پو» مانند «خرگوش»، «هفالومپس» و «ووزل» به تصویر خواهند کشید. این خبر درباره فیلم وینی پو: خون و عسل 2 است که هم اکنون در سینماهای ایالات متحده به صورت یک بخش از نمایش سه روزه از طریق رویدادهای Fathom و فقط یک سال پس از اکران فیلم اول منتشر شد.

فیلم Winnie the Pooh Blood and Honey

با وجود نقدهای ضعیف، فیلم اصلی وینی پو: خون و عسل در اوایل سال 2023 به طرز غیرمنتظره‌ای به یک پدیده گیشه‌ای و نقطه بحث فرهنگی، به دلیل تبدیل شدن خرس محبوب به یک قاتل سریالی پتک‌دار، بدل شد. این فیلم با هزینه کمتر از 50 هزار دلار ساخته شده و به میزان 5.2 میلیون دلار در سراسر جهان درآمد کسب کرد که یکی از بهترین نسبت‌های بودجه به فروش در تاریخ سینماست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن قسمت سوم فیلم Winnie the Pooh Blood and Honey چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *