تریلر بازی Dead by Daylight با همکاری گروه هوی متال Slipknot منتشر شد

شرکت بازی‌سازی «Behaviour Interactive»، سازنده بازی Dead by Daylight ، با انتشار یک تریلر، همکاری خود را با گروه موسیقی متال Slipknot اعلام کرد.

همکاری بازی Dead by Daylight با گروه Slipknot هشت آیتم تزئینی برای شخصیت قاتل را به ارمغان می‌آورد. این آیتم‌های تزئینی برای شخصیت‌های «دلقک»، «دکتر»، «تله»، «بلایت»، «مرد مرگ»، «ریث» و شخصیت «لژیون» در دسترس قرار دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتشار تریلر Dead by Daylight با همکاری گروه هوی متال Slipknot

با استثنای لباس کامل خاص شخصیت‌ها، سایر آیتم‌های تزئینی قابلیت ترکیب کردن دارند و شما می‌توانید شخصیت قاتل خوفناک و منحصر به فردی را بسازید. همکاری‌های بازی Dead by Daylight با آثار معروف دیگر، جذابیت این بازی ترسناک آنلاین را افزایش داده است.

آخرین باری که این بازی تم موسیقی خاصی داشت، در همین فوریه گذشته بود که شاهد همکاری آن با گروه موسیقی متال Iron Maiden بودیم. در ادامه می‌توانید تریلر Dead by Daylight را مشاهده کنید:

گروه اسلیپ نات یک گروه هوی متال آمریکایی از دی موین، آیووا است که در سال 1995 توسط «شان کرهن»، «جوی جوردیسون» و «پائول گری» تشکیل شد.

پس از تغییرات ترکیبی بسیار در اوایل فعالیتشان، این گروه 9 عضوی شامل «کوری تیلور»، «جوی جوردیسون»، «میک تامسون» و «جیم روت»، «کریس فن» و «شان کرهن»، «سید ویلسون»، «کریگ جونز» و «پائول گری» شهرت یافت. اسلیپنات یکی از گروه‌های معروف و محبوب هوی متال و نیو متال معاصر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Dead by Daylight چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *