صحبت‌های مهدی نقویان درباره پخش سریال جدید پایتخت

مهدی نقویان، رئیس سیمافیلم، درباره ساخت چند سریال برجسته از جمله سریال پایتخت در سال 1403 توضیحاتی ارائه کرد و در این باره اطلاعاتی ارائه داد.

«نقویان» اعلام کرد که سریال الف به ویژه سریال «مسعود جعفری‌جوزانی»، در تلویزیون به نظام پخش جدیدی وارد شده و باعث رونق ساخت سریال‌های طنز گردیده است. این موضوع برای طرفداران سریال پایتخت نیز خبر خوبی به شمار می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صحبت‌های مهدی نقویان درباره پخش سریال جدید پایتخت

وی افزود:

مراحل تایید فیلمنامه‌های سریال گاندو در داخل صدا و سیما انجام خواهد شد و اگر هیچ مشکلی پیش نیاید، در سال آینده وارد مراحل پیش‌تولید و تولید می‌شویم. همچنین، سری جدید سریال پایتخت نیز در سال 1403 به نمایش در خواهد آمد.

سریال پایتخت

«نقویان» درباره ساخت سریال پوریای ولی با بازی «مسعود جعفری‌جوزانی»، اظهار کرد:

باید بگویم که این سریال به کارگردانی «مسعود جعفری‌جوزانی» است و مقدمات آن همراه با ارزیابی‌های لازم انجام شد، اما تصمیم نهایی درباره بودجه آن هنوز اتخاذ نشده است. در مورد سریال موسی(ع)، برای تولید آن نیاز به فناوری‌های نوینی وجود داشته و تولید آن به ورود این فناوری‌ها بستگی دارد. به همین دلیل، مراحل آماده‌سازی در حال حاضر آغاز شده و به تدریج این تکنولوژی به ایران وارد خواهد شد تا پروژه به مراحل بعدی برود، اما فرایند تولید سریال سلمان فارسی همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های مهدی نقویان درباره پخش سریال جدید پایتخت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *