تام هنکس به فیلم Here پیوست

فیلم Here به کارگردانی «رابرت زمکیس» بر اساس رمان گرافیکی «ریچارد مک گوایر»، باعث همکاری مجدد تام هنکس و «رابین رایت» خواهد شد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Hollywoodreporter»، متحد کردن دوباره نیروهای خلاق فیلم سینمایی فارست گامپ در پروژه جدید درام «سونی پیکچرز»، یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود و این ویژگی جایگاه اصلی فصل جوایز را در تقویم نمایشی برای آن دست می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیوستن تام هنکس به فیلم Here

«سونی» روز جمعه اعلام کرد که این فیلم با کارگردانی «رابرت زمکیس»، به نویسندگی «اریک راث» و نقش‌آفرینی «تام هنکس» و «رابین رایت»، قرار است در نوامبر امسال اکران شود. این فیلم در تاریخ 15 نوامبر (25 آبان 1403) در سینماهای لس آنجلس و نیویورک پیش از اکران محدود در هفته بعد، قبل از اکران گسترده در 27 نوامبر (7 آذر 1403) به نمایش در خواهد آمد.

«زمکیس»، فیلم جدید تام هنکس را بر اساس فیلمنامه نوشته شده با همکاری «راث» نوشته و بر اساس رمان گرافیکی به همین نام نوشته «ریچارد مک گوایر»، کارگردانی خواهد کرد. این داستان زندگی چندین خانواده را در طول نسل‌ها و همچنین مکانی را روایت می‌کند که برای آن‌ها خاص است.

تام هنکس

«پل بتانی»، «کلی ریلی» و «میشل داکری» بازیگران گروه را تکمیل می‌کنند. سال گذشته گزارش شده بود که «هنکس» و «رایت» در این فیلم با استفاده از ابزار مولد مبتنی بر هوش مصنوعی معروف به متافیزیک لایو، پیر خواهند شد. «زمکیس» در آن زمان گفت:

فیلم Here فقط از طریق تبدیل یکپارچه بازیگران به نسخه‌های جوان‌تر از خودشان جواب خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن تام هنکس به فیلم Here چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *