فیلم Godzilla x Kong توانست 194 میلیون دلار بفروشد

به تازگی و طبق گزارش‌های «باکس آفیس»، فیلم Godzilla x Kong به فروش 194 میلیون دلاری در سراسر جهان رسید و عنوان سومین فیلم پرفروش سال را دریافت کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، فیلم گودزیلا و کونگ در آخر هفته افتتاحیه خود موفق به کسب 194 میلیون دلار در سراسر جهان شده است و از نظر اکران، تنها پس از تلماسه: قسمت دوم (626 میلیون دلار پس از پنج هفته اکران) و پاندای کونگ فوکار 4 (347 میلیون دلار پس از چهار هفته اکران) قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فروش 194 میلیون دلاری فیلم Godzilla x Kong

هیولاهای «برادران وارنر» و «لجندری اینترتینمنت»، با 114 میلیون دلار از 64 بازار در «باکس آفیس» بین المللی آغاز شد. همچنین، در آمریکای شمالی با 80 میلیون دلار در اولین آخر هفته اکران خود بسیار فراتر از انتظارات بود. در خارج از کشور، چین با 44 میلیون دلار، مکزیک با 12.8 میلیون دلار و هند با 5.5 میلیون دلار در رتبه های بعدی قرار دارند.

«مری پارنت»، تهیه‌کننده فیلم گودزیلا ایکس کنگ گفت:

ما می‌خواستیم چیزی را ارائه دهیم که برای مخاطبان بسیار سرگرم‌کننده باشد و فقط امید و رویای آن را داشتیم. و حالا دیدن این نتیجه در سطح جهانی بسیار هیجان انگیز است.

فیلم Godzilla x Kong

«آدام وینگارد»، فیلمساز این اثر برای کارگردانی فیلم گودزیلا ایکس کنگ امپراتوری جدید با بازی «ربکا هال»، «برایان تایری هنری» و «دن استیونز» بازگشت. برخلاف تکرارهای قبلی که موجودات را در مقابل یکدیگر قرار می‌دادند، این فیلم شاهد اتحاد کنگ با گودزیلا برای جلوگیری از تهدید مرموز از نابودی سیاره است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش فیلم Godzilla x Kong چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *