نظر جنجالی شکیرا درباره فیلم باربی

شکیرا ، خواننده و ترانه‌نویس معروف کلمبیایی، به تازگی درباره فیلم باربی (Barbie) به کارگردانی «گرتا گرویگ» اظهار نظر کرده و آن را مایوس کننده خوانده است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، «شکیرا» خواننده موفق در سطح جهانی، اخیراً نظر خود را نسبت به یکی از فیلم‌های مشهور سال 2023، یعنی فیلم Barbie اعلام کرد و گفت که به هیچ عنوان طرفدار این فیلم به حساب نمی‌آبد و انتقادات خودش را نشان داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نظر جنجالی شکیرا درباره فیلم باربی

او در این رابطه گفت:

پسر من از این فیلم متنفر است و من نیز با او موافقم. باربی تا حدی مایوس‌کننده بود. من دو پسر دارم و می‌خواهم آن‌ها احساس قدرت و احترام به زنان را همزمان داشته باشند. فرهنگ پاپ تا جایی دلپذیر است که بدون دزدیدن شانس مردان برای مرد بودن، به زنان قدرت بدهد.

وی در ادامه بیان کرد:

من معتقدم که باید تمام ابزارها و اعتماد را به زنان داده شود و بعد می‌توانیم همه کارها را بدون از دست دادن ذات و زنانگی خود انجام دهیم. فکر می‌کنم که مردان در جامعه هدف دارند و زنان نیز هدف دیگری. ما مکمل یکدیگر هستیم و این نباید از بین برود.

شکیرا

«شکیرا» همچنین گفت:

این بدان معنا نیست که مردسالاری وجود ندارد. داستان «حوا» روایتی بود که توسط زن ستیزان خلق شد تا زنان را در جعبه کوچکی قرار دهند. جایی که ما باید سکوت کنیم، حرفمان را نزنیم و کاتالیزوری برای تغییر نباشیم. هنگام بزرگ شدن من Wonder Woman را می‌پرستیدم. فکر می‌کنم به این دلیل جذب او شدم که موهای مشکی مثل موهای من داشت، اما همچنین به این دلیل که در دهه‌ای که زنان مهم‌ترین نقش‌ها را بازی نمی‌کردند، نمادی از قدرت بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نظر جنجالی شکیرا درباره فیلم باربی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *