شایعه: تاریخ فیلمبرداری فصل دوم سریال Wednesday مشخص شد

فصل دوم سریال Wednesday یکی از مورد انتظارترین آثار در آینده است که اخیراً شایعاتی در مورد تاریخ شروع فیلمبرداری این مجموعه به گوش می‌رسد.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون نشان می‌دهد که فصل دوم سریال ونزدی به زودی شروع خواهد شد. بر اساس فهرست Production List، شروع فیلم‌برداری این سریال ترسناک کمدی در تاریخ 30 آوریل 2024 (11 اردیبهشت 1403) آغاز می‌شود؛ اگرچه هنوز تأییدیه‌ای از شبکه «نتفلیکس» در این باره صادر نشده است. اگر این خبر رسمی شود، احتمالاً به زودی بازیگران فصل دوم معرفی خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ احتمالی شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Wednesday

درباره جزئیات داستانی فصل دوم Wednesday اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما نویسندگان سریال اعلام کرده بودند که در اپیزودهای آینده، اعضای بیشتری از خانواده آدامز معرفی خواهند شد و روابط «ونزدی» با مادرش بیشتر بررسی می‌شود.

«جنا اورتگا» نیز اعلام کرده است که در فصل دوم، تمرکز بیشتری بر روی وقایع ترسناک نسبت به روابط عاشقانه خواهد داشت. اگرچه «نتفلیکس» قصد دارد فصل دوم را زودتر منتشر کند، اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار سریال تعیین نشده است.

فصل دوم سریال Wednesday

فصل اول Wednesday با استقبال بسیار خوب طرفداران مواجه بود و در چهار هفته پخش، بیش از 1 میلیارد و 237 میلیون ساعت تماشا شد. ونزدی به عنوان سومین سریال محبوب «نتفلیکس» شناخته شد، در حالی که سریال Squid Game (بازی مرکب) و Stranger Things (چیزهای عجیب) در جایگاه اول و دوم قرار دارند. گزارشی از رسانه «Deadline» نیز تازه‌ترین خبر را منتشر کرده و گفته است که منتظر پخش فصل دوم Wednesday در سال 2024 نباشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Wednesday چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *