جولیا گارنر به فیلم Fantastic Four پیوست

استودیوی «مارول» برای ایفای نقش «سیلور سرفر» در ریبوت فیلم Fantastic Four بازیگر «جولیا گارنر» (Julia Garner) را انتخاب کرده است.

این خبر توسط منابعی مانند «ددلاین» گزارش شده است. «جولیا گارنر» به «پدرو پاسکال» در نقش «مستر فنتستیک» یا «رید ریچاردز»، «ونسا کربی» در نقش «سو استورم» یا «زن نامرئی»، «جوزف کویین» در نقش «جانی استورم» یا «مشعل انسانی» و «ایبان ماس باکراک» در نقش «بن گریم» یا »ثینگ» پیوسته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جولیا گارنر در فیلم Fantastic Four

اطلاعات دقیق درباره داستان فیلم هنوز فاش نشده، اما انتظار می‌رود «جولیا گارنر» نقش «شالا-بال» را بازی کند که نسخه مؤنث «سیلور سرفر» است. شخصیت «سیلور سرفر» برای اولین بار در کمیک چهار شگفت‌انگیز شماره 24 در سال 1966 معرفی شد. او یک شبه‌انسان با پوستی متالیک است و می‌تواند با استفاده از تخته‌ای شبیه به تخته موج‌سواری در فضا سفر کند.

«سیلور سرفر» قبلاً در چند فیلم و سریال، از جمله چهار شگفت‌انگیز: ظهور سیلور سرفر با بازی «داگ جونز» و صداپیشگی «لورنس فیشبورن»، دیده شده است.

فیلم Fantastic Four

کارگردانی این فیلم به عهده «مت شکمن» خواهد بود و «جاش فریدمن»، «جف کپلان» و «ایان اسپرینگر» نویسندگان آن خواهند بود. فیلمبرداری از تابستان آینده آغاز می‌شود.

«جولیا گارنر» پیش از این در سریال اوزارک برنده جایزه امی شده و برای مینی‌سریال جعل آنا نیز نامزد جایزه امی بوده است. او همچنین در فیلم رویال هتل حضور داشته اخیراً به فیلم ولفمن «یونیورسال» نیز پیوسته است تا در مقابل «کریستفر ابت» نقش‌آفرینی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید Fantastic Four چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *