ویدئویی از جشن فارغ‌التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر جنجال آفرید

بعد از منتشر شدن ویدیویی از مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه الزهرا بوشهر ، دانشکده اعلام کرده که این برنامه بدون مجوز از آن‌ها برگزار شده است.

رئیس دانشکده، «زهرا حاجیانی» اظهار داشته که این موضوع در حال بررسی توسط حراست دانشگاه بوده و دانشجویی که ویدیو جشن فارغ‌ التحصیلی دانشگاه الزهرا بوشهر را تهیه کرده، شناسایی شده و باید به همراه پدرش مسئولیت این کار را بپذیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ویدئو جشن فارغ‌التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر

به گفته «حاجیانی»، 8 نفر از دانشجویان با استفاده از لباس‌های فارغ‌التحصیلی در بافت قدیمی بوشهر این ویدیو را ضبط کرده و آن را با تصاویری از ساختمان دانشگاه ترکیب کرده‌اند.

این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده‌ای منتشر شده و استقبال زیادی را به همراه داشت. در این ویدیو، چند دانشجوی دختر در لباس‌های فارغ‌التحصیلی و مقنعه به همراه موسیقی «عرفان طهماسبی»، رقص و شادی می‌کنند.

 

این اولین‌باری نیست که مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان در ایران جنجالی می‌شود. حدود یک ماه پیش، ویدیویی از مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان علوم ورزشی در اصفهان با واکنش‌های مختلف مواجه شد. پیش از آن نیز منتشر شدن تصاویری از مراسم فارغ‌التحصیلی در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف به ایجاد واکنش‌های زیادی منجر شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ویدئو جشن فارغ‌التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “ویدئویی از جشن فارغ‌التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر جنجال آفرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *